Apklausos organizatoriai tvirtina, kad sprendžiant iš rezultatų, visuomenėje vis dar gajus tradicinis supratimas apie lytis. "Yra dalykų, kurių neįmanoma pakeisti, ir, nepaisant nieko, moterims būdingas moteriškumas, o vyrams – vyriškumas”,- mano organizacijos “Nepriklausomas moterų forumas” atstovė Kerry Lucas.

Moterų prioritetai

Per apklausą paaiškėjo, kad:

61 proc. dailiosios lyties atstovių nori, jog vyrų rankos būtų šiurkščios, o ne išdailintos manikiūro;

92 proc. moterų pareiškė, kad viena svarbiausių idealaus partnerio savybių – patikimumas, 62 proc. renkasi jėgą ir tik 16 proc. – madingumą;

75 proc. respondenčių mano, kad idealus vyras higienos prekes perka įprastame prekybos centre ar vaistinėje, o ne specializuotose prabangiose parduotuvėse;

72 proc. moterų teigia, kad tobulas vyras laisvalaikiu meistrauja namuose;

41 proc. apklaustųjų tvirtina, kad idealus vyras turėtų žiūrėti sporto varžybas;

47 proc. moterų mano, kad geras vyras pinigus leidžia elektronikai ir tik 9 proc. nurodė firminius drabužius;

90 proc. dailiosios lyties atstovių sako pirmenybę teikiančios nelepiems ir paprastiems vaikinams.

Įvaizdis – dar ne viskas

Kyla klausimas: jeigu moterims reikia vyriškų vyrų, kodėl tada Holivudas ir žiniasklaida liaupsina savo jausmų klausančio ir madą sekančio vyro įvaizdį?

"Tai, ką rodo televizija, ne visada daro įtaką žmonių pasaulio suvokimui, - mano Lucas. -Nors pagrindinės žiniasklaidos priemonės įkyriai reklamuoja, pavyzdžiui, MTV ar Niujorko miesto gyvenimo stilių, dauguma moterų gyvenimą ir priešingą lytį suvokia visai kitaip".

Su atliktos apklausos rezultatais sutinka ne visi. "Moterims reikia tvirtų vyrų, bet ne vyriškų, - teigia Davidas Wigentas, žmonių tarpusavio santykių konsultantas. - Vyriški vyrai pernelyg pasitikintys savimi, o tokie moterims nereikalingi". Konsultantas įsitikinęs, kad moterims tereikia, kad vyrai nors šiek tiek rūpintųsi savimi. "Dauguma moterų skundžiasi, kad vyrai rengiasi taip, lyg juos iki šiol rengtų mama", - ironizuoja Wigentas.

Siekiama paprastumo

Kitos ekspertės, knygos "Namų jaukumas" autorės Caroline Graley nuomone, minėtos apklausos rezultatai rodo, kad žmonės siekia paprastumo. "Gerą vyrą įsivaizduoju tokį: stiprus, patikimas, uždirbantis pinigų, - samprotauja Graley. -Jam nereikės pirkti sau šampūno, nes paprastai apsipirksiu aš. Jam nereikės daryti nieko daugiau, tik uždirbti pinigus".

Specialistė mano, kad "madingo vyro" įvaizdis, išaukštintas popkultūros, tėra egoizmo simbolis. "Vyrai, kuriems labiau rūpi jų išvaizda nei tai, kiek jie patikimi - mūsų laikų ženklas", - tvirtina Graley.

"Tokių vyrų daug - jie pernelyg dideli savimylos ir egoistai. Iš tikrųjų jie bijo suaugti, -mano knygos autorė. - Manau, kad įtartinai į vyriškumą žiūrintis vyras - netikras vyras. Jis nepažįsta tikro gyvenimo".