“Mūsų naujieji produktai nėra vaistai. Naudodami žmogaus sveikatą bei gyvenimo kokybę gerinančiomis savybėmis pasižyminčius ingridientus, siekiame praturtinti gaminamų produktų maistinę vertę”, - teigia vyriausiasis „Vesigos“ technologas Algis Kairys.

„Kečupo „Eross“ sudėtyje yra populiariausio Brazilijos afrodiziako - Catuabos medžio žievės. Ši medžiaga be jokio šalutinio poveikio pakelia vartotojų seksualumą, didina potenciją, stimuliuoja nervų sistemą bei gerina atmintį, teigiama pranešime.

„Vesigos“ vadovas tikisi, kad šios savybės padės produktams išsiskirti „World of Private Label“ parodoje, pernai sutraukusioje per 2600 dalyvių iš 60 pasaulio šalių.

„Didžiausia Nyderlandų paroda yra skirta išimtinai specialistams. Čia debiutuodami, ketiname užmegzti naudingų verslo ryšių, kurie, kaip rodo mūsų dalyvavimas ankstesnėse tarptautinėse parodose, ilgainiui gali virsti didelės apimties eksporto sutartimis. Tikime, kad Amsterdame pristatyti naujieji mūsų produktai ras savo nišą Europos Sąjungos rinkoje“, - sako S. Grinkevičius.

Be minėto “Eross” kečupo bendrovė pristatys ir visą gamą savo gaminių, tarp kurių naujausias majonezas „Omega-3“, praturtintas biologiškai vertingais komponentais - omega-3 polinesočiųjų riebalų rūgštimis.

Šiemet rugsėjo mėn. „Vesiga” taip pat dalyvaus Vokietijos mieste Kiolne vyksiančioje parodoje „Anuga 2005”. Praėjusių metų rugsėjo mėn. bendrovė savo gaminius pristatė didžiausioje Europoje maisto pramonės parodoje „Sial 2004“, vykusioje Paryžiuje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją