„Polo“ modelis yra gaminamas jau keturiasdešimt metų, o pernai tai buvo ketvirtas geriausiai parduodamas automobilio modelis Europoje. Jį aplenkė tik „Volkswagen Golf“, „Ford Fiesta“ ir „Renault Clio“. Prieš penkerius metus panašiai pasielgė ir „Renault“, kai, pristatę naujos kartos „Clio“ modelį, nutarė nebegaminti tridurių „Clio“ modelių. Nuo to laiko jie parduodami tik su penkiomis durimis.

„Volkswagen“ pastaruoju metu mažina savo modelių ir versijų skaičių. Tai leidžia gerokai sutaupyti gamybos kaštus, nes gamybai reikia mažiau skirtingų detalių. Šio optimizavimo auka tapo ir visiškai nepopuliarus kabrioletas „Volkswagen Eos“. Per trejus metus VW koncernas vien dėl gamybos optimizavimo tikisi sutaupyti iki 5 milijardų eurų.

Be to, vokiečiai nori kuo daugiau modelių gaminti, remiantis universalia MQB gamybos platforma – ant jos jau gaminama gera dešimtis skirtingų modelių, tarp kurių ir „Golf“ bei „Passat“. Dabartinis „Polo“ gaminamas ant kitos platformos, tačiau, pasirodžius naujam modeliui, jis bus gaminamas jau naudojant šią MQB platformą. Tai reiškia, kad tiek „Polo“, tiek „Golf“, tiek ir „Passat“ naudoja daugelį bendrų komponentų tiek pakabos, tiek transmisijos ir važiuoklės konstrukcijoje.

Anot Vokietijos laikraščio „Der Spiegel“, vien tik trijų durų „Polo“ modelio atsisakymas padėtų VW koncernui ilgainiui sutaupyti net 200 milijonų eurų. Be to, „Spiegel“ teigia, kad VW planuoja nutraukti ir labai mažą paklausą turinčio nesėkmingo „Beetle“ modelio gamybą. Anot Vokietijos laikraščio, jeigu viskas vyks pagal planą, VW sutaupys gerokai daugiau negu 5 milijardus eurų.

Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.