„Adidas“ iš tikrųjų planuoja uždaryti apie 200 parduotuvių, bet tuo pat metu ji ketina atidaryti apie 100 naujų prekybos įmonių Rusijoje“, – sakė jis. Anot N. Petrosiano, bus nutraukta veikla tų parduotuvių, kurios „nepatenkino lūkesčių pagal pajamų ir lankytojų srautų rodiklius“.

Kaip teigiama „Adidas“ ataskaitoje, Vokietijos pramonės koncernas ketina šiais metais uždaryti iš viso 290 parduotuvių visame pasaulyje. Sprendimą uždaryti nemažą prekybos tinklą Rusijoje, pasak „Adidas“ atstovų, lėmė Rusijos rublio griūtis. „Adidas“ vertinimu, dėl rublio devalvacijos „Adidas“ patyrė 550 mln. dolerių nuostolių.

Grynieji „Adidas“ nuostoliai 2014 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 140 mln. eurų, pajamos – 3,61 mlrd. eurų. Per visus metus bendrovės pelnas sumažėjo 1,6 karto iki 490 mln. eurų, pajamos padidėjo 2 proc iki 14,53 mlrd. eurų.

Pramonės koncernas „Adidas AG“ gamina sportinę avalynę, aprangą ir inventorių su „Adidas“, „Reebok“, „Rockport“, „Rbk CCM Hockey“ ir „Taylor-Made Golf“ prekių ženklais. Rusijoje bendrovė turi apie 800 parduotuvių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (533)