Kaip jau įprasta, „Mazda“ nebus pigiausia, tačiau rinkos ekspertai neabejoja, kad CX-3 išvaizda, SKYACTIV technologijų paketas, salono erdvė ir komfortas yra tie privalumai, kuriais savo pirkėją įtikins naujausias „Mazda“ kūrinys. „Inchcape Motors“ salonuose Lietuvoje „Mazda CX-3“ turėtų pasirodyti birželio mėnesį, kompaktiškas miesto visureigis kainuos nuo 16 050 eurų (55,4 tūkst. Lt).
Japonijos koncerno atstovai į Ženevą, greičiausiai, vyko pernelyg nesijaudindami dėl CX-3 likimo, nes po šio modelio debiuto Los Andžele praėjusių metų lapkritį, visureigis susilaukė tiek komplimentų, kad jo sėkme rinkoje niekas neabejoja.
Europos pirkėjams „Mazda CX-3“ bus siūloma su dviejų versijų 2 litrų darbinio tūrio benzininiu SKYACTIV-G varikliu, generuojančiu 120 arba 150 AG arba su 1,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-D dyzeliniu varikliu, generuojančiu 105 AG. Tiek benzininė, tiek dyzelinė versija turės versijas visais varomais ratais ir galės būti komplektuojama su mechanine arba automatine pavarų dėže.