Praėjo 40 metų nuo tada, kai „Ferrari“ pristatė pirmąjį savo automobilį su V8 motoru („308 GTB“), o dabar atverčiamas naujas puslapis V8 istorijoje. „488 GTB“ yra antrasis „Ferrari“ po „California T“, turintis turbininį variklį. Šis modelis pakeis iki šiol geriausiai parduodamą markės automobilį „458 Italia“. Gamintojas pastaraisiais metais laikosi strategijos kasmet savo gerbėjams pristatyti bent po vieną naują modelį, tad 2015-ieji netapo išimtimi.

„Ferrari 488 GTB“ superautomobilis turi naują 3.9 l dviejų turbinų V8 variklį, kuris generuoja 670 AG, t.y. 99 AG daugiau nei „458 Italia“. Maksimalus sukimo momentas yra 760 Nm ir jis pasiekiamas esant 3000 aps./min. Gamintojai nurodo, kad 100 km/val. greitis naujokui pasiekiamas vos per 3 sekundes, o maksimalus greitis – net 330 km/val.

Naudodama turbininius variklius, „Ferrari“ kompanija žada iki 2021 m. pasiekti, kad jų automobilių degalų sąnaudos sumažėtų penktadaliu. Pavyzdžiui, „488 GTB“ yra naujas „Ferrari“ ekonomiškumo rekordininkas – vidutinės jo sąnaudos turėtų būti 11,4 l/100 km, o CO2 emisija – 260 g/km.

„488 GTB“ laukia nelengva užduotis pakeisti „458 Italia“, kurio pardavimai pernai Europoje siekė 1284 vnt., t.y. pusę visų „Ferrari“ pardavimų regione (2461 vnt.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)