Tai yra europinė šio modelio premjera, mat šis superautomobilis jau buvo pristatytas Detroito automobilių parodoje sausį, kur jis pasirodė kaip „Hondai“ priklausančios „Acura“ markės atstovas.

Naujasis NSX debiutuoja prabėgus 25 metams po pirmosios NSX premjeros. Pirmosios kartos NSX gamyba truko nuo 1990 iki 2005 m., pirkėjai iš viso įsigijo 18 000 automobilių. Prieš ketvirtį amžiaus japonai tikėjosi, kad šis sportinis automobilis pajėgs konkuruoti su tokiomis ikonomis kaip „Porsche“ ir „Ferrari“, tačiau dėl prastų pardavimų 2005-aisiais jo gamyba buvo nutraukta.

Per gamybos laikotarpį pasirodė tik kelios kukliai atnaujintos jo versijos, tačiau panašu, kad pirmojo NSX vertė pradedama suprasti tik pastaraisiais metais ir automobilių kolekcininkai sako, kad tai – ateities klasikinis automobilis. Pavyzdžiui, skaičiuojama, kad geros būklės NSX 2010 m. kainavo 35 200 dolerių, o dabar – jau 52 300 dolerių. Tad lieka nebedaug iki 1991 m. šio modelio kainos, kai už naująjį NSX buvo prašoma 60 000 dolerių.

Antrasis NSX gyvenimas

Ženevoje demonstruojamas antros kartos NSX yra sukurtas pagal dar 2012 metais Detroite pristatytą koncepcija. Japonai sako, kad pirmuosius pirkėjus naujasis superautomobilis turi pasiekti dar šiemet.

Šis modelis turės dviejų turbinų V6 variklį, dirbantį kartu su trimis elektros motorais ir derinamą su 9 laipsnių dvigubos sankabos transmisija. Vis dėlto gamintojai kol kas neatskleidžia, koks bus bendras šios hibridinės sistemos pajėgumas. Kalbama, kad tai yra 600 AG pajėgumas, tačiau kol vyksta paskutiniai šio modelio bandymai, tai ir lieka spėlionėmis. Ženevoje pavyko sužinoti, kad Europoje naujojo NSX laukiama maždaug po metų, t.y. 2016 m. vasarį. Tuo tarpu amerikiečiai šiuo klausimu bus kiek laimingesni – planuojama, kad juos NSX pasieks šių metų rugpjūtį.

Atgaivinta partnerystė su „McLaren

Automobilių sporto gerbėjams turėtų patikti dar viena „Honda“ naujiena Ženevoje – „McLaren-Honda“ „Formulės-1“ bolidas, kuris čia demonstruojamas prieš šio sezono F-1 startą Melburne. „Hondos“ naujienų vakare šį automobilį pristatė Jensonas Buttonas.

Gamintojai tikisi, kad atgaivinta „McLaren“ ir „Hondos“ parnerystės padės pakartoti ir pranokti ankstesnio bendradarbiavimo rezultatus, kai komandai pavyko laimėti komandinę konstruktorių taurę ketverius metus nuo 1988 iki 1991 m.

Prieš prasidedant Ženevos automobilių parodai „Honda“ parodė ir gamybai paruoštą „Civic Type R“, tačiau apie šio modelio charakteristikas nutylėjo iki antradienio spaudos konferencijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)