Atlikta daugybė išorės ir vidaus dizaino pakeitimų, suformuotas naujas šiuolaikiškų variklių asortimentas, solidžiai padidėjo vairavimo pagalbininkų ir pramogų bei informacinės elektronikos sąrašai. Naujojo „Volkswagen Touran“ pristatymas numatytas kitą savaitę duris atversiančiame Ženevos autosalone.

Automobilio pristatyme kalbėjęs „Volkswagen AG“ vadovas prof. dr. Martinas Winterkornas priminė, jog „Touran“ – vienas iš sėkmingiausių Vokietijoje gaminamų vienatūrių. Šiuo metu pasaulyje jau parduota per 1,9 mln. ankstesnių kartų „Touran“.

Trečiosios kartos „Touran“ pasižymi veržlesniu nei pirmtakai išorės dizainu, padidintu salono funkcionalumu. Patobulintos konstrukcijos nulenkiamų sėdynių dėka dabar atsirado dar gerokai daugiau salono erdvės transformavimo galimybių. Be to, kiekvienoje sėdynėje yra ISOFIX vaikiškų kėdučių tvirtinimo mazgai.

1040 litrų talpos bagažinės ir net 47 daiktadėžių tikrai užteks visų 5 važiuojančių asmenų mantai susikrauti. Puikų salono mikroklimatą užtikrina papildomas „Pure Air“ trijų zonų oro kondicionierius su antialerginių dalelių filtru.

Naujasis „Touran“ – pirmasis „Volkswagen“ vienatūris, sukonstruotas ant neseniai įvestos MQB modulinės platformos. Tai leido pritaikyti daug vienatūriui naudingų konstrukcinių sprendimų, pvz., tokių, kaip nedideli išsikišimai už priekinės ir galinės ašių esant ilgai ratų bazei, užtikrinantys neprilygstamą salono erdvumą ir kraulumą.

Nors naujasis „Touran“ kur kas ilgesnis už pirmtaką, jis sveria 62 kg mažiau. Sumažinus automobilio svorį ir padidinus kėbulo aptakumą, gautas papildomas degalų taupymo efektas. Ir tai nėra vienintelė degalų taupymo priemonė, pritaikyta kuriant naująjį „Touran“.

Po variklio gaubtu montuojami visiškai nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai, atitinkantys naujausius ekonomiškumo ir ekologiškumo reikalavimus. Gamintojas teigia, kad jie vidutiniškai iki 19 proc. taupesni už ankstesnės kartos variklius. Be to, jie visi komplektuojami start-stop ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis, dar labiau sumažinančiomis degalų sąnaudas. Asortimente trys TSI benzininiai varikliai: 110 AG, 150 AG ir 180 AG ir trys TDI dyzeliniai jėgos agregatai : 110 AG, 150 AG ir 190 AG.

Važiavimo saugumą užtikrinančių sistemų ir vairavimo pagalbininkų sąraše išskirtinę vietą užima naujoviškos konstrukcijos pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys, avarijos atveju mažinantis pakartotino smūgio riziką. Važinėjimą intensyvaus eismo miesto gatvėmis palengvina važiavimo eismo kamštyje pagalbininkas, erdvės priešais automobilį kontrolės sistema ir kartu su ja glaudžioje sąveikoje funcionuojantis miesto avarinis stabdys, tokių pat savybių adaptyvinis tempomatas, persirikiavimo ir važiavimo eismo juostoje pagalbininkai.

Be to papildomą saugumą ir vairavimo patogumą užtikrina manevravimo atbuline eiga ir priekabos buksyravimo pagalbininkai. Visiškai nauja funkcija Touran šeimynoje tapo elektra valdomos bagažinės durelės su patogaus atidarymo funkcija, galimybė vieno mygtuko paspaudimu pasirinkti važiavimo stilių ar eismo sąlygas geriausiai atitinkantį automobilio parametrų (važiuoklės standumo, pavarų dėžės veikimo režimo ir pan.) suderinimą ir galingi priekiniai LED žibintai.

Komplektuojant informacinių pramogų sistemą, galima rinktis vieną iš penkių automagnetolų modelių su navigacine sistema arba be jos. Išskirtinį junglumą ir gausias šiuolaikines informacines pramogas užtikrina „App Connect", MirrorLinkTM, Android Auto (Google) ir Car Play (Apple) sistemos, džiuginančios vairuotoją ir keleivius raiškiais ekranais, neprilygstama interneto ryšio sparta, kerinčiu garsu bei suderinamumu su daugybe skaitmeninių vaizdo ir garso formatų.

Išskirtine naujove tapo specialus mikrofonas, perduodantis kalbą per automobilio garsiakalbių sistemą. Pavyzdžiui, juo priekinėse sėdynėse važiuojantys suaugusieji gali sudrausminti triukšmaujančius vaikus.

Pageidaujantys išskirtinės išvaizdos ir sportiškumo, gali papildomai užsisakyti iki šiol tik padidintos galios automobiliams taikytus „Volkswagen“ R-serijos papildomus priedus. „Volkswagen“ R-serijos apdailos paketo esminis elementas – įspūdingi priekinis ir galinis buferiai, išskirtiniai sėdynių užvalkalai ir kiti apdailos akcentai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)