Vyras piktinosi, kad įvedus eurą „Prismos“ parduotvėje negalioja kai kurios nurodytas nuolaidos – pasak jo, taip jam nutiko nusprendus įsigyti lydytą sūrį su ikrais.
Vyras teigė prekes atidavęs ir pinigus atgavęs, tačiau norėjos sužinoti, kaip įsivėlė klaida, kuri jam galėjo kainuoti kone penktadalį akcijines prekės kainos.
DELFI komentarą pateikė UAB „Prisma LT“ administracija:
„Apgailestaujame dėl įvykusios techninės sistemos klaidos. Parduotuvėje PRISMA (Ozo g. 18, Vilnius) nurodytas lydytas sūris tikrai buvo nukainuotas ir vos tik sužinoję apie įvykusią sistemos klaidą, dėjome visas pastangas, kad ją ištaisytume, o klientui buvo grąžintas pinigų skirtumas. Dėkojame klientui, kuris informavo apie klaidą sistemoje. Dėsime visas pastangas, jog tai nepasikartotų.“