Vyras piktinosi, kad įvedus eurą „Prismos“ parduotvėje negalioja kai kurios nurodytas nuolaidos – pasak jo, taip jam nutiko nusprendus įsigyti lydytą sūrį su ikrais.

Skaitytojas pasakojo, kad prie šio sūrio buvo nurodyta, kad jo kaina siekia 1,25 eurų, tačiau kvite kaina buvo nurodyta 1,56 euro, o pritaikyta buvo tik 0,09 euro centų nuolaida.

Vyras teigė prekes atidavęs ir pinigus atgavęs, tačiau norėjos sužinoti, kaip įsivėlė klaida, kuri jam galėjo kainuoti kone penktadalį akcijines prekės kainos.

DELFI komentarą pateikė UAB „Prisma LT“ administracija:

„Apgailestaujame dėl įvykusios techninės sistemos klaidos. Parduotuvėje PRISMA (Ozo g. 18, Vilnius) nurodytas lydytas sūris tikrai buvo nukainuotas ir vos tik sužinoję apie įvykusią sistemos klaidą, dėjome visas pastangas, kad ją ištaisytume, o klientui buvo grąžintas pinigų skirtumas. Dėkojame klientui, kuris informavo apie klaidą sistemoje. Dėsime visas pastangas, jog tai nepasikartotų.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (88)