Nors rygiškiai negali pasigirti dideliu klientų norinčių restauruoti klasiką antplūdžiu iš Europos, daugiausiai jie klientų sulaukia iš Australijos, Singapūro ir Rusijos. O šios dirbtuvės imasi tokių projektų, kurie vokiečiams nebūtų įkandami. Prie automobilių latviai praleidžia ir po 1000 valandų, tuo tarpu vokiečiams tokius automobilius restauruoti ekonomiškai neapsimokėtų.

Interviu su Mariu Bebriu pasisuko ir apie „youngtimerius“. Jo nuomone, pagal Turino chartiją šansų tapti tikra klasika turi iki 1985 metų pagaminti „youngtimeriai“. Restauratorius tvirtina, kad vėliau pagaminti modeliai turi daug elektronikos detalių, kurios pagamintos Malaizijoje ar Indonezijoje. Esą tokių detalių atstatyti neįmanoma, o fabrikai, gaminę šias elektronikos sistemas, dabar arba nebeegzistuoja arba gamina kitus agregatus.

Interviu taip pat sužinosite ir kokius klasikinius automobilius verta pirkti kaip investiciją. Pokalbis su M. Bebriu vyko rusų kalba. Suprantantieji tik lietuviškai gali įsijungti lietuviškus subtitrus. Smagaus žiūrėjimo.