Tai – arčiausiai Lietuvos vykstantis tokio mąsto renginys, pritraukiantis dalyvius iš 20-ties pasaulio šalių. D. Butvilas dalinasi įspūdžiais po pirmos dienos Liepojoje.

- Kokie pirmieji įspūdžiai atvykus į Liepoją?

- Šiek tiek jaudinausi, kad Liepojoje nerasime žiemos. Kelias nuo Klaipėdos išvis nepriminė šaltojo sezono ir neatrodė daug žadantis, bet atvažiavus į Latviją situacija pasikeitė. Po 2014 m. sezono „Subaru Poland Rally Team“ mechanikai padirbėjo iš peties ir vakar visas karavanas atvyko į Europos ralio čempionato žiemos sostinę – Liepoją. Šiandien jos apylinkėse turėjome testus – treniruotę, kurioje radau ir žiemos, ir sniego!

- Utenoje važiavai kitos markės mašina, tad kaip sekėsi „susidraugauti“ su „Subaru“ automobiliu?

- Su „Subaru“ automobiliu Lenkijoje varžėmės visus metus. Po aštuonių ralių galėčiau jau sakyti, kad mašiną pažįstu, tačiau šiandieną ją atradau iš naujo. Pirmą kartą sėdau už šios „Imprezos“ vairo ne ant asfalto, bet ant slidžios, sniego ir ledo dangos. Pirmą kartą teko išbandyti naujos specifikacijos, penkiolikos colių žiemines padangas. Po dienos galiu pasakyti – įspūdžiai fantastiški. Prieš savaitę praūžusio ralio Utenos apylinkėse įgūdžiai dar švieži, sensorika ir refleksai sužadinti, todėl priprasti prie kitos mašinos neturėjau jokių problemų. Mano rankose automobilis elgėsi klusniai, o gal tiesiog sutapo mūsų charakteriai ir iškart pradėjome dirbti išvien. Ne veltui „Subaru“ – legendinis ralio automobilis. Ant sniego jis jaučiasi kaip namuose. Taip pasijutau ir aš.

Išbandžius keletą transmisijos ir amortizatorių nustatymų variantų išsirinkau optimaliausią ir tinkantį būtent tokioms važiavimo sąlygoms. Technika veikė be priekaištų, todėl labai tikiuosi, kad po varžybų finišo pasakysiu lygiai tą patį.

- Iki ralio dar kelios dienos. Ką dar turite nuveikti iki starto šeštadienį?

- Dabar prieš mus – didelis darbas. Turime pravažiuoti ir surašyti stenogramą visam būsimam ralio keliui. Prieš akis laukia tiek dieniniai, tiek ir naktiniai ruožai. ERC etapo kilometražas daugiau nei dvigubai viršija įprastą ralio distanciją Lietuvoje. Po susipažinimo su trasa jau galėsime galvoti apie kvalifikacinį ruožą, kuris prasideda penktadienį.

Pasiruošimo etapas yra ne mažiau svarbus už pačias lenktynes. Tinkamai paruošta stenograma suteikia pranašumą varžybų metu, nes gali spausti maksimaliai, žinodamas kokie trasos vingiai ar tramplynai tavęs laukia priešakyje. Laukia sunkus darbas tiek manęs, tiek mano šturmano Kamilio. Privalome pasiruošti puikiai!

Esu tikras, kad Liepojoje sulauksime gausaus būrio ralio fanų iš Lietuvos, todėl tikiuosi ne kartą šį savaitgalį šalia trasos išvysti trispalvę!

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)