Priminsiu, kad atėjus laikui pasikeisti dvejiems metams išduotą vairuotojo pažymėjimą, pati „Regitra“ elektroniniu būdu atsiuntė pranešimą, raginantį jį pasikeisti. Pasinaudojęs „Regitros“ suteikiama galimybe užsisakyti vairuotojo pažymėjimą internetu, taip ir padariau. Tačiau pažymėjimas buvo pagamintas tik vienam mėnesiui vietoj dešimties metų.

Manęs kaip vartotojo ir kliento tokia padėtis netenkino, todėl nusprendžiau kreiptis į vartotojų teisių apsaugos komisiją. Ši savo ruožtu, atitinkamai su teisės aktais mano skundą perdavė LR Vidaus reikalų ministerijai, kuri, pareiškusi savo nuomonę „Regitrai“, paskatino pastarąją persigalvoti dėl savo ankstesnio „požiūrio“ ir pergaminti pažymėjimą neatlygintinai.

Pažymėjimas buvo pagamintas kitą darbo dieną po prašymo pateikimo vairuotojų portale. Taigi išvados būtų paprastos. Jeigu esate pagrįstai teisus – neabejokite, kad gindamas savo kaip vartotojo teises galite pasiekti protingo sprendimo. Vartotojų teisių apsaugos komisijai ir vidaus reikalų ministerijai sakau, ačiū! „Regitrai“ linkiu sėkmės skatinant kokybišką klientų aptarnavimą ir tobulinant elektroninę sistemą, kad tokių nesusipratimų nekiltų ateityje.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!