Kinijos automobilių gamintojų asociacija (CAAM) praneša, kad automobilių pardavimai 2014 metais išaugo 6,9 proc., tuo tarpu 2013 metais augimas sudarė 13,9 proc.

Asociacijos prognozėmis, rinka šįmet išaugs 7 proc., tiek pat, kiek ir Kinijos bendrasis vidaus produktas (BVP).

Sekmadienį „Volkswagen“, didžiausia Europos automobilių gamintoja (ir geriausiai parduodamas prekės ženklas Kinijoje), pareiškė, kad pernai jos gaminamų automobilių pardavimai šalyje padidėjo 12,4 proc., iki 3,67 mln. transporto priemonių, palyginti su 16 proc. prieaugiu 2013 metais.

Japonijos automobilių gamintoja „Toyota“ neįvykdė savo metinio pardavimų rodiklio Kinijoje - pernai ji pardavė 1,03 mln. automobilių, nors planavo parduoti 1,1 mln. automobilių.

Ir nors antroje didžiausioje pasaulio ekonomikos automobilių rinkoje pastebimas atvėsimas, ši rinka vis dar yra daug didesnė nei jos artimiausios varžovės - Jungtinių Valstijų.

Pernai Kinijoje buvo parduota per 23 mln. automobilių, o JAV - 16,5 mln. automobilių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją