Ryškaus penkiaviečio SUV klasės kupė išorė atskleidžia kai kurias ateities kartų „Volkswagen“ automobilių dizaino gaires, o po variklio gaubtu pirmą kartą suformuotas galingo V6 benzininio variklio ir dviejų įkraunamų elektros jėgainių trio parodo, kokį pavaros mechanizmą galės turėti naujų padidintos galios „Volkswagen“ modelių modifikacijos.

Pavaros mechanizmą sudaro FSI indeksu pažymėtas 280 AG 3,6 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu, galintis išvystyti iki 350 Nm maksimalų sukimo momentą, 40 kW galios „mažasis” elektros variklis, išvystantis iki 220 Nm sukimo momentą ir 85 kW galios „didysis” elektros variklis, išvystantis iki 270 Nm sukimo momentą.

Bendra jėgos agregatų galia – 360 AG. Tokio pajėgumo naujasis „Volkswagen“ bekelės kupė konceptas išvysto maksimalų 209 km/val. greitį ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek. Varomas vien tik elektra su pilna 14,1 kW/h talpos ličio jonų akumuliatoriaus įkrova „Cross Coupé GTE“ gali nuvažiuoti iki 32 km.

Prietaisų skydelyje yra specialus GTE mygtukas, kurį paspaudus galima įjungti sportinio važiavimo režimą. Paspaudus šį mygtuką, vairo mechanizmo, transmisijos ir akceleratoriaus valdymo elektroninės sistemos parenka patį galingiausią ir agresyviausią valdymo algoritmą. Benzininis FSI ir abu elektros varikliai veikia kartu, kurdami maksimalų sistemos sukimo momentą.

Naujasis „Cross Coupé GTE“ konceptas ant parodų podiumo pakeitė pernykščiame Detroito autosalone debiutavusį „Volkswagen Cross Blue“, kuris kitąmet taps JAV rinkai skirtu serijinės gamybos vidutinės klasės SUV atstovu. Šiam modeliui intensyviai ruošiamos kelios Čatanugoje (JAV, Tenesio valstija) esančios „Volkswagen“ fabriko gamybos linijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)