Vartotojai pageidauja, kad jų mobilieji įrenginiai kuo paprasčiau „susikalbėtų“ su automobiliu, tad gamintojai diegia interneto paslaugas bei ryšį su kitais komponentais, ar netgi automobiliais, palaikančias sistemas. Tiek „Google“, tiek ir jos pagrindinė varžovė „Apple“ siekia plėsti savo veiklos spektrą ir ieško kelio į mūsų transporto priemones. „Google“ siūlo „Android Auto“ sistemą, o „Apple“ gerbėjų automobiliuose turėtų veikti „CarPlay“ sistema.

„Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche sveikina automobilių gamintojus pradėjus kalbėti apie savo duomenų kaupimo ir apdorojimo sistemas, kurios leistų išlikti nepriklausomiems nuo trečiųjų šalių paslaugų. Vadovas mano, kad tai sustiprins automobilių gamintojų pozicijas derantis su „Google“. Pastarosios bendrovės užmojai siekia kur kas toliau nei žemėlapių paslaugos pateikimas ar automobilinė sąsaja „Android“ telefone esančioms programėlėms pasiekti.

D. Zetsche pastebėjo, kad „Google“ siekia pasitarnauti žmonėms įvairiose situacijose, kaupti duomenis ir juos vėliau panaudoti siekdama ekonominės naudos. Pasak vadovo, tokia situacija sudaro sąlygas konfliktui ir čia reikia derėtis.

Visai neseniai internete pasirodė pranešimų, kad „Google“ kuria naują sistemą, kuri bus gerokai funkcionalesnė už „Android Auto“ ir galės tiesiogiai valdyti automobilio pramogų sistemą. Tokiu atveju „Google“ gautų priėjimą prie automobilio duomenų. Tuo tarpu dabartinė „Android Auto“ veikia kaip priemonė prijungto išmaniojo telefono informacijos pateikimui automobilio ekrane. „Google“ atliekami autonomiškų automobilių bandymai taip pat rodo, kad interneto paieškos ir reklamos milžinas tam tikra prasme gali tapti varžovu tradiciniams automobilių gamintojams.