CT6 modelio salone esantis galinio vaizdo veidrodėlis bus neįprastas. Vairuotojas veidrodėlyje įmontuoto mygtuko pagalba galės pasirinkti ką jame matyti – ar įprastą per veidrodį matomą vaizdą, ar vaizdą, transliuojamą iš gale įmontuotos vaizdo kameros.

Galinio vaizdo kamera visą laiką transliuos vaizdą į galinio vaizdo veidrodėlį. Gamintojai sako, kad toks vaizdas yra daug raiškesnis, matymo kampas daug platesnis ir beveik nėra taip vadinamų „aklų“ zonų, nes vaizdo atgal neužstoja jokie statramsčiai ar, pavyzdžiui, gale sėdintys keleiviai.

Galinio vaizdo kamera padengta specialia hidrofobine medžiaga, išstumiančia drėgmę ir purvą, tad objektyvas turėtų būti švarus visada.

Kaip teigia amerikiečiai, tai bus technologiškai pažangiausias serijinis automobilis pasaulyje. Be išmaniojo veidrodėlio, automobilyje bus montuojama pastovaus greičio palaikymo sistema, pavadinta „Super Cruise“. Ši sistema gali kontroliuoti vairo padėtį bei keisti automobilio greitį ar jį stabdyti. Tad tai bus pusiau autonominis automobilis – kurį laiką jis galės greitkelyje važiuoti nesikišant vairuotojui. Tiesa, naujasis „Cadillac“ negalės persirikiuoti, tačiau važiuoti savo eismo juostoje galės savarankiškai.

Be to, naujame modelyje bus gausiai naudojama daugiau lengvų ir itin tvirtų metalų, tokių kaip aliuminis, magnis ir tvirtas plienas, tad jis bus palyginus lengvas ir labai saugus. Tiesa, daugiau techninių naujojo „Cadillac CT6“ detalių gamintojas kol kas neatskleidžia.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!