Darbų pradžios renginyje dalyvavęs premjeras Algirdas Butkevičius pabrėžė, kad šio pirmojo geležinkelio elektrifikavimo projekto nepriklausomos Lietuvos istorijoje nauda mūsų šalies geležinkelių infrastruktūrai akivaizdi.

„Elektrifikavus šį geležinkelio ruožą bus padidintas geležinkelio transporto patrauklumas vykdant keleivių bei krovinių pervežimus, sumažinama aplinkos tarša naudojant elektrinę trauką, pasirengiama vykdyti traukinių eismą 160 km/h greičiu“, – sakė premjeras.

Baigus projektą šiuo metu naudojamus dyzelinius lokomotyvus palaipsniui pakeis nauji elektriniai lokomotyvai, kurie neteršia aplinkos, yra greitesni ir galingesni.

Be to, jais vežti tiek keleivius, tiek krovinius yra pigiausia. Todėl elektrifikuota geležinkelio jungtis su Baltarusija užtikrins Lietuvos geležinkeliams, o kartu ir Klaipėdos jūrų uostui bei steigiamiems Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos viešiesiems logistikos centrams esminių privalumų konkuruojant dėl tranzitinių krovinių srautų, rašoma pranešime spaudai.

Geležinkelio infrastruktūros modernizavimo projektą numatoma baigti 2016-ųjų metų kovą. Iš viso bus elektrifikuota 28,6 km geležinkelio ruožo, rekonstruota Naujosios Vilnios traukos pastotė. Projektą planuojama dalinai finansuoti 2014–2020 m. ES programavimo laikotarpio lėšomis.