Automobilio tiek išorės, tiek ir vidaus dizaino akcentai perimti iš naujųjų „Nissan“ modelių „Qashqai“, „X-Trail“ bei „Note“. Tiesa, jo profilis skiriasi nuo tradicinių hečbekų. Žiūrint iš šono automobilis itin primena universalą. Bene didžiausias „Pulsar“ privalumas – itin ilga, 2,7 m važiuoklės bazė, kurios neturi joks kitas konkurentas. Tai reiškia, kad keleiviams erdvės tikrai nestinga.

Pirkėjai gali rinktis 1.2 l, 115 AG benzininį arba 1.5 l, 110 AG dyzelinį motorą. Kitąmet pasirodys ir galingiausia 1.6 l, 190 AG benzininė versija.

Automobilio kainos Lietuvoje prasideda nuo 51 757 Lt, o „Metų automobilio 2015“ rinkimuose dalyvaujanti dyzelinė versija kainuoja 79 725 Lt.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)