„Optimizavus sostinės viešąjį transportą, atsiradus greitųjų maršrutų autobusams, įmonei troleibusų reikia mažiau. Transporto priemonėms, kurias pateikėme aukcione, jau buvo atliktas kapitalinis remontas, kai kurioms - ir po du. Jos sostinės gatvėmis jau nuvažiavusios nuo 1,2 iki 1,5 milijono kilometrų. Daugiau investuoti į techniškai bei morališkai pasenusias transporto priemones nematėme prasmės, todėl priėmėme sprendimą jas parduoti“, - aiškina bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

Į Ukrainą iškeliausiančios transporto priemonės neeksploatuotos pusantrų metų, joms nebuvo atliekamos techninės apžiūros, jos nebebuvo draudžiamos. „Per šį laikotarpį paaiškėjo, kad galime apsieiti be šitų troleibusų. Kaip žinia, nevažiuojančių transporto priemonių vertė kaskart mažėja, jos virsta metalo laužu. Džiaugsimės, jei mūsų senieji troleibusai dar galės pasitarnauti veždami keleivius kituose miestuose“, - aiškina G. Nakutis.

Pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas” techninio skyriaus viršininko Rimvydo Aleknavičiaus, transporto priemones įsigijo Dnepropetrovsko įmonė „Torgovyj dom LITAN”. „Parduotus troleibusus išregistruosime, tuomet jie iškeliaus į Ukrainą, kur suremontuoti veikiausia dar veš šios šalies miestų gyventojus”, - kalba R. Aleknavičius.

Pasak G. Nakučio už parduotus troleibusus gautos lėšos bus panaudotos likusių troleibusų atsarginėms detalėms pirkti.