Viena akylai kainų pokyčius stebinti pirkėja specialioje DELFI euro įvedimui skirtoje rubrikoje pasidalijo savo nemalonia patirtimi.

„DELFI perskaičiau straipsnį pavadinimu „Ikea“ užsitraukė pirkėjų rūstybę”, ir likau „Ikea“ „barikadų” pusėje, galvojau, kad taip visų mėgiamas prekybos centras yra sąžiningas ir neapgaudinėja klientų, - rašo skaitytoja. - Rugsėjį buvome „Ikea“ parduotuvėje, išsirinkti keletą prekių planuojamai virtuvei. Kadangi, kaip ir kiekviena jauna šeima taupome pinigėlius norimam pirkiniui, todėl renkamės atidžiai ir ieškome teisingo prekės kainos ir kokybės santykio. Išsirinkome plautuvę, kuri tuomet kainavo 199 litus.“

Ji prideda nuotraukas, kurias padarė telefonu – taip norėjo atsiminti išsirinktą prekę.

„Virtuvė suprojektuota, lapkritį nusprendėme įsigyti išsirinktas prekes. Ta pati plautuvė jau kainavo 249 Lt. O štai rašytame straipsnyje „Ikea“ atstovas teigė, kad kainas peržiūri ir koreguoja į didžiąją ar į mažąją pusę vieną kartą per metus, t.y. rugpjūtį, kai išleidžiamas naujas leidinys“, - piktinosi skaitytoja.

Skaitytoja pridėjo ir kitą nuotrauką, kurioje matyti didesnė prekės kaina.

„Pagrindinis „Ikea“ verslo idėjos principas yra pasiūlyti kuo gausesnį prekių namams pasirinkimą daugeliui žmonių prieinamomis kainomis. Atsižvelgdami į pirkėjų siūlymus ir poreikius, spalį peržiūrėjome plautuvių „Boholmen“ kainas. Todėl iš 5 turimų šios prekės modelių 3 plautuvės atpigo, vienas ne katalogo modelis pabrango, o kataloge pristatytos plautuvės kaina išliko nepakitusi. Iškilus klausimams, kviečiame pirkėjus susisiekti su mumis tiesiogiai – kreiptis į Pirkėjų aptarnavimo skyrių arba atvykti į „Ikea“ parduotuvę, kur jiems bus nedelsiant atsakyta į visus klausimus“, - komentuoja „Ikea“ parduotuvės vadovas Marius Martinaitis.

„Ikea“ Lietuvoje atidaryta pernai rugpjūtį.