Iki šiol daugelis mokslininkų manė, kad ankstesni prisiminimai, tikėtina, gali trukdyti naujų žinių įsisavinimui. Naujausias mokslininkų atliktas tyrimas rodo, kad bent jau kai kuriais atvejais gali būti kaip tik atvirkščiai.

Mokslininkai jau nustatė, kad kai protas ilsisi – o tai geriausiai pavyksta svajojant – tai padeda geriau įsiminti įvykius ir išsaugoti informaciją. Teksaso universiteto Ostine specialistai nustatė, kad tam tikras psichinės būklės pobūdis stiprina ir įtvirtina prisiminimus mokymosi procese, padeda pagerinti mokslo rezultatus.

Psichologijos ir neurologijos ekspertai kartu su Nacionalinio psichinės sveikatos instituto specialistais atliko eksperimentus su nuotraukomis. Suaugę savanoriai geriausius rezultatus parodė tuomet, kai protinės įtampos etapus kaitaliojo su atsipalaidavimo svajojant etapais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją