Artėjančiame sezone keturių valandų trukmės lenktynes numatyta surengti penkiose garsiausiose Senojo žemyno trasose Jungtinėje Karalystėje, Italijoje, Austrijoje, Prancūzijoje ir Portugalijoje. Europos „Le Mans“ lenktynių serija (ELMS) laikoma vienu pagrindinių tramplinų į garsiausias pasaulyje 24 valandų lenktynes.

Ispaniškoji lietuvio komanda ištvermės varžybose startuos bendradarbiaudama su kaimyninės Latvijos ekipa „SVK Racing“. Pastarosios įkūrėjas lenktynininkas Konstantinas Calko pirmasis prisijungė prie naujai formuojamos pilotų komandos. Jungtiniu pavadinimu „SVK by Speed Factory Racing“ pakrikštyta ekipa debiutuos organizatorių patvirtintoje naujoje P3 prototipų klasėje.

„Bendradarbiaudami su kolegomis iš Latvijos jaučiamės dar stipresni. Toks komandų susijungimas leido derėtis su „Ginetta-Juno LMP3“ lenktyninio prototipo gamintojais dėl išties konkurencingo bolido. Tikime, kad subūrėme stiprią jungtinę komandą, galinčią siekti aukščiausių rezultatų“, – sako D. Steponavičius.

Komandos vadovas viliasi, kad „Speed Factory Racing“ ekipai trejus metus atstovavęs ir ne vieną pergalę iškovojęs jaunasis Latvijos žiedinių lenktynių talentas, dvidešimtmetis K. Calko, taps rimtu pretendentu į lyderius ištvermės lenktynėse. Jam talkins taip pat nebe naujokas komandoje – ispanas Jesus Fuster Pliego. Šis sportininkų tandemas tarpusavyje jau gerai pažįstamas iš „Radical“ automobilių lenktynių. Pasak D. Steponavičiaus, galutinis pilotų sąrašas vis dar dėliojamas ir turėtų būti baigtas artimiausiu metu. Lietuvių lenktynininkų pavardžių jame kol kas nematyti.

„Esu labai laimingas žinodamas, kad kitąmet tapsiu pirmuoju Latvijos lenktynininku, startuosiančiu šiose pripažinimą pelniusiose ištvermės varžybose. Tikiu, kad dalyvavimas Europos „Le Mans“ serijoje leis dar labiau priartėti prie didžiausio mano gyvenimo tikslo – prestižiškiausių 24 valandų „Le Mans“ lenktynių, – būsimu debiutu džiaugiasi K. Calko. – Savo jungtinei komandai keliame aukštus ilgalaikius tikslus ištvermės varžybose. Atstovaudamas „Speed Factory Racing“ ekipai įgijau didžiulės žiedinių lenktynių patirties, iškovojau čempiono ir vicečempiono titulus, tad atėjo metas žengti dar aukščiau.“

Šiuo metu vienas pagrindinių komandos rūpesčių – antrasis LMP3 lenktyninis automobilis. D. Steponavičius tikisi, kad iki Kalėdų šie darbai bus baigti: „Viena kertinių mūsų komandos misijų – suteikti visapusiškas galimybes jauniems lenktynininkams tobulėti ir žengti į profesionalų sportą. Jei „Radical European Masters“ varžybų seriją laikytume geru atspirties tašku pradedantiesiems, tai artėjantį naują etapą „Le Mans“ ištvermės lenktynėse vertiname kaip puikų šansą augantiems talentams įgyti neįkainojamos patirties aukščiausio rango žiedinėse lenktynėse. Taigi Europos „Le Mans“ serijoje norėtume debiutuoti iškart su dviem automobiliais.“

Prieš šešerius metus D. Steponavičiaus Ispanijoje įkurta lenktynių komanda iki šiol didžiausią dėmesį skyrė Europos „Radical Masters“ žiedinių lenktynių serijai, kurioje pasiektos didžiausios pergalės. „Speed Factory Racing“ ekipai atstovavę pilotai tapo 2008, 2009 ir 2012 metų nugalėtojais, o 2013 m. – vicečempionais. Šiemet komandos lenktynininkas iš Estijos Tristanas Viidas iškovojo vicečempiono titulą.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją