Pirmojo AMG modelio – SLS AMG – gamyba buvo nutraukta prieš kelis mėnesius. AMG vadovas Tobias Moersas pristatydamas GT teigė, kad šis lenktynėms sukurtas kupė taps AMG vardo ambasadoriumi ir pridūrė, jog legendinio Niurburgringo šiaurinę kilpą (Nordschleife) GT įveikė per 7 minutes ir 36 sekundes.

AMG-GT ratus suka 4,0 l V-8 benzininis variklis su dviem turbinom. Įprastinė versija išvysto 340 kW, o tie, kuriems to atrodo maža, galės rinktis galingesnę GT S versiją su 375 kW motoru. GT Vokietijoje kainuos 115 430 eurų (398 557 Lt), o GT S – 134 351 eurą (463 887 Lt). Tiesa, GT S iki 100 km/val. įsibėgėja vos 0,2 sek. greičiau nei įprastinis GT: atitinkamai per 3,8 sek. ir 4,0 sek. Europoje šį kupė bus galima įsigyti nuo 2015 m. kovo mėnesio, JAV rinkoje jis pasirodys balandį, o Kinijos pirkėjams teks palaukti dar du ar tris mėnesius.

„Mercedes-Benz“ skelbia, jog dėl plataus aliuminio panaudojimo AMG-GT kėbulas yra lengviausias savo klasėje. Tuščias automobilis sveria 1 540 kg, o vidutinės degalų sąnaudos 100 km siekia 9,3 l. GT S versijos degalų sąnaudos yra maždaug 0,3 l didesnės.

AMG-GT panaudojo variklio bloko viduje sumontuotas turbinas bei pirmąjį šioje klasėje sauso tepimo karterį, tad agregatas tapo kompaktiškesnis ir buvo galima jį nuleisti arčiau žemės. Sužemintas svorio centras bei beveik tolygus svorio paskirstymas tarp priekinės ir galinės ašių leidžia šiam kupė posūkius įveikti dideliu greičiu. Automobilyje montuojama dvigubos sankabos septynių laipsnių greičių dėžė, o aliumininė dvigubų svirčių pakaba leidžia vairuotojui puikiai jausti kelią. „Mercedes-Benz“ teigia, kad nors šis kupė sukurtas kaip sportinis automobilis, jis puikiai tiks ir kasdieniniam naudojimui. AMG-GT varžysis ir su „Audi R8“ bei „BMW i8“, tačiau analitikai pastebi, jog daugiausiai pajamų galima gauti pritraukus dalį „Porsche 911“ gerbėjų.

„Bankhaus Metzler“ analitikas Juergenas Pieperis mano, kad AMG-GT yra svarbus modelis „Mercedes-Benz“ markei nes įkūnija naują sportiškesnį ir dinamiškesnį jos įvaizdį. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad didžiausius metinius pardavimus šis kupė pasieks 2016 m. kuomet jie sudarys apie 6,5 tūkst. vnt. T.Moersas taip pat teigė manąs, kad AMG-GT pardavimai bus matuojami tūkstančiais, o ne dešimtimis tūkstančių automobilių.

Vienas anonimu panorėjęs likti automobilių verslo konsultantas tvirtino, kad prestižinėms markėms nepakanka savo gamose turėti tik sportiškesnes įprastinių modelių versijas, tokias kaip AMG iš „Mercedes-Benz“, RS iš „Audi“ ar M iš BMW. Jis pastebėjo, kad BMW gerbėjai ilgai laukė legendinio M1 įpėdinio ir tik dabar jiems buvo pasiūlytas tikras sportinis automobilis – i8. Anot jo, tokie galingi sportiniai modeliai formuoja prestižinės markės įvaizdį bei praturtina jos istoriją, tad ir „Mercedes-Benz“ markei labai trūko tokio automobilio. Specialistas pridūrė manąs, kad AMG-GT automobiliai bus greitai išparduoti.

„M.M. Wartburg“ automobilių rinkos analitikas Marcas-Renne Tonnas pastebi, kad AMG-GT yra logiška „Mercedes-Benz“ sportiškesnių automobilių kūrimo tąsa, tačiau iki šiol gamintojas turėjo svarbesnių darbų, pavyzdžiui, pristatyti naujus kompaktinius modelius, sukurti naują C klasės atstovą, pasirūpinti ištaigingąja S klase bei atnaujinti E klasę, tad tik dabar pavyko rasti laiko modeliui, formuojančiam markės įvaizdį.

AMG padalinys dabar siūlo 21 patobulintą „Mercedes-Benz“ automobilį, o prieš penkerius metus buvo siūloma 17 AMG versijų. Platesnė pasiūla sudarė sąlygas AMG pardavimų apimčių augimui ir per penkerius metus jie išaugo net dvigubai iki 32,2 tūkst. vnt. 2013 m. AMG-GT bus gaminamas Sindelfingeno gamykloje Vokietijoje, kur nuo konvejerio rieda ir S klasės modeliai. AMG-GT yra dalis „Daimler“ plano, pagal kurį iki 2020 m. ketinama pristatyti 12 visiškai naujų modelių ir, aplenkus BMW bei „Audi“, susigrąžinti didžiausio prestižinių automobilių gamintojo vardą. Be to, „Mercedes-Benz“ veiklos maržą, kuri pernai sudarė 6,5 proc., siekiama padidinti iki 10 proc.