Bankai, norėdami padidinti savo rinkos dalį ir prisivilioti kuo daugiau klientų, ėmėsi ne tik agresyvių akcijų, tačiau ir svariai padidino būsto paskolų reklamos biudžetą.
Bendrovės "Baltic FCB" žiniasklaidos direktorius Vasaris Oržekauskas sako, kad per pirmuosius šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2003 metų ir 2004 metų laikotarpiu, būsto paskolų reklamos gerokai padaugėjo, ypač daugiau jos transliuota televizijoje - tris kartus daugiau.
Lietuvos banko Ekonomikos departamento direktorius Raimondas Kuodis teigia, kad žmonės dažnai neįsigilina, kiek jiems iš tikrųjų kainuoja paskola.
"Kol kas vartotojai dar neracionalūs ir neskaičiuoja, kiek jiems iš viso kainuos skolinami pinigai: palūkanos mažos, tačiau, imant paskolą, tenka sumokėti gausybę mokesčių, kurių dažniausiai vartotojas neįtraukia į savo išlaidas. Bankai naudojasi tuo, kad vartotojus kol kas galima sužavėti blizgučiais", - sako R.Kuodis.
Bankų skelbiamos išskirtinės akcijos jau atkreipė ir Konkurencijos tarybos dėmesį.
Konkurencijos tarybos atstovės spaudai Palmiros Kvietkauskienės teigimu, kol kas nėra pagrindo įtarti, kad bankai, skelbdami išskirtines akcijas, klaidina vartotojus, nes sprendimus pastarieji priima susipažinę su banko pateiktomis sąlygomis.