Kaip rašo dienraštis „Klaipėda“, ilgiausia Lietuvoje estakada driekiasi 610 metrų. Tačiau milijonus kainavusi Jakų žiedinė sankryža eismo srautų problemų neišsprendė.

Klaipėdiečiai automobilių spūstyse prie Jakų sankryžos stoviniuoja kiekvieną rytą ir pavakare, kai didžioji dalis gyvenančiųjų užmiestyje po darbo pajuda namo.

Vairuotojų kantrybės pikas buvo pasiektas praėjusį trečiadienį, kai dėl avarijos Mokyklos gatvėje eismas uostamiestyje buvo visiškai paralyžiuotas. Prie Jakų sankryžos automobilių eilė buvo nusidriekusi iki pat Liepų gatvės viaduko.

"Visa bėda, kad šia sankryža ėmė naudotis visa Klaipėda. O projektuojant niekas negalvojo, kad taip bus. Ši estakada buvo projektuota tranzitiniams srautams. Kai bus pabaigta estakada, srautai pasiskirstys", – aiškino Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius.

Didžiausiu džiaugsmu dabar miestiečiams turėtų tapti ir vėl atsirasiančios dvi eismo linijos iš Palangos pusės. Tačiau eismo juostų perbraižymui ir įvažos paplatinimui reikės nekuklios sumos – net 603 tūkst. litų.

Pirmadienį ryte Klaipėdos miesto savivaldybė išplatino informaciją, kad bendrovė „Kauno tiltai“ įpareigota iki šių metų gruodžio 10 d. įrengti žiede antrąją eismo juostą atvažiuojant nuo Palangos ir atverti trečiąją juostą išvažiuojant iš Klaipėdos.

Anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, šios korekcijos atliekamos atsižvelgus į vairuotojų pastabas ir specialistų rekomendacijas. Planuojama, kad, atlikus darbus, automobilių eismo sąlygos čia taps patogesnės, o pats žiedas – pralaidesnis.

Sutartyje numatytus rekonstrukcijos planus su Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos atstovais aptaręs V. Grubliauskas teigė, jog pasiektas racionalus kompromisas bei darbams skirtas finansavimas – geriausias sprendimas, įvertinus laiko veiksnį.

Be kita ko, rekonstrukcijos metu bus sutvirtintas šalikelių gruntas, įrengtas papildomas ženklinimas, atsiras ir elektroninių stendų svarbiausiai eismo informacijai pranešti bei kt.

Klaipėdos meras viliasi, kad iš mirties taško pajudėjęs rekonstrukcijos pratęsimas paskatins ir kitus su Jakų žiedu susijusius projektus. Vienas iš sisteminio uostamiesčio infrastruktūros atnaujinimo prioritetų – magistralinį kelią uostamiesčio ribose tęsiančio Baltijos prospekto sankryžų, ypač – Baltijos prospekto–Šilutės plento žiedinės sankryžos, rekonstrukcija.

Žinia, trijų sankryžų rekonstrukcija yra įtraukta į kompensavimo priemonių paketą, kurį Vyriausybė pažadėjo Klaipėdai už prisiimtą riziką sudarant sąlygas Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projektui įgyvendinti. Tačiau poslinkių vykdant šiuos pažadus klaipėdiečiai pasigenda.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (286)