Pradinė informacija apie tai, kad Benas dėl gedimo sustojo maždaug devintajame 4-ojo greičio ruožo kilometre, pasirodė esanti ne visiškai tiksli. Gedimas – aušinimo sistemoje kritęs slėgis – atsirado po to, kai „General FinancingSTIHL by Pitleane“ komandos logotipais papuošta „Subaru Imprea WRC“ nuslydo nuo kelio į melioracijos griovį ir beviltiškai įstrigo dumble. Automobilį bandant ištraukti ant kelio buvo apgadintas aušinimo radiatorius.

„Tiesą sakant, mums velniškai pasisekė: dideliu greičiu įlėkėm į tiršto rūko masę ir gal metru pavėlavom stabdyti. To pakako, kad automobilis nuslystų nuo kelio sankasos į gilią daubą. Aplink augo nemažai medžių ir buvo nemažai kitų daiktų, į kuriuos galėjom stipriai apdaužyti mašiną, tačiau viso labo įstrigom dumble. Priekinį bamperį sulaužėm jau bandydami sugrįžti į trasą“, – pasakojo B. Vanagas.

Po gelbėjimo operacijos, kurioje su savo visureigiu dalyvavo pats Druskininkų meras Ričardas Malinauskas, „General Financing – STIHL by Pitleane“ komandos mechanikams WRC automobilis buvo perduotas tik apie 23 val. Jie nedelsdami kibo į darbus ir vylėsi, kad iki ryto visas problemas išspręsti pavyks.

Visiškai netoli į analogišką situaciją pakliuvo kitas lenktynių favoritas Giedrius Notkus su Dalium Strižanu iš „Litnaglio“ komandos. Skirtumas tik tas, kad jie saviškį „Mitsubishi“ gerokai giliau paskandino vandenyje ir lediniame vandenyje permirko patys.

„Mums tiesiog labai nepasisekė – po „maudynių“ į trasą grįžom ir greičio ruožą baigėm tik sulaukę žiūrovų pagalbos, kurie padėjo išstumti automobilį. Antrąją lenktynių dieną tikimės tiesiog finišuoti, aukštų pozicijų užimti nepavyks“, – apgailestavo Giedrius.

Po naktinio GR iš tolimesnės kovos nusprendė pasitraukti ir šių metų ralio čempiono titulą jau užsitikrinęs Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas iš „Bauer Racing“ komandos. Jiems paskolintas „Škoda Fabia WRC“ jau lenktynių pradžioje atkreipė dėmesį į važiuojant tam tikru tempu atsirandančias vibracijas.

„Mechanikams atidžiai apžiūrėjus automobilį pastebėjom, kad vienas pagrindinių transmisijos „duetų“ - kardano jungties su reduktoriumi guoliavietė yra įtrūkusi. Analogiška problema buvo nutikusi pačiam Sauliui Girdauskui prieš porą metų, tačiau viskas pasikartojo, nors minėta detalė buvo pakeista. Priėmėm sprendimą toliau nebevažiuoti, nes operatyviai gedimo pašalinti negalim, o jo nepašalinus neišvengiamai gadinsim kitus agregatus. Kaip bežiūrėsi, visos detalės čia yra labai brangios“, – sakė R. Čapkauskas.

Jokių didesnių problemų nekilo „Rally Classic“ lyderiams – Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažui su „Mitsubishi EVO X“. Startavę 5-ajame GR „Juta Racing“ vyrai po pirmosios dienos turėtą persvarą prieš artimiausius persekiotojus padidino iki 1:25 min. Antri bendroje įskaitoje broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos. Treti - latviai Rolands Jaunzems ir Aleksandrs Innus.

Į lenktynes sugrįžęs B. Vanagas 5-ajame GR parode antrą geriausią laiką. Po gedimo varžybų pradžioje lūžusią pakabą susiremontavo ir toliau važiuoja N40 vyrų autoklubo nariai – Algirdas Kazlauskas ir Andrius Petruškevičius su „Subaru Impreza“. Iš viso paskutiniojo Lietuvos ralo čempionato trofėjų medžioklę tęsia 25 ekipažai.