Nuo 2015 metų pavasario CR-V bus galima pasirinkti su galingesniu dyzeliniu varikliu ar taupesne devynių pavarų automatine pavarų dėže. Siekiant pagerinti priekinės automobilio dalies estetinį vaizdą, automobilio išorė visiškai atnaujinta naujais pagrindiniais ir priešrūkiniais žibintais, priekinėmis grotelėmis, taip pat pakeista buferio bei variklio apsaugos plokštės išvaizda. Automobilio gale įrengti nauji LED žibintai, atnaujinto dizaino bagažinės dangtis ir buferis.

Keturių varomų ratų CR-V bus montuojamas galingesnis 1,6 litro i-DTEC keturių cilindrų „Honda“ „Earth Dreams Technology“ serijos dyzelinis variklis, kuris keičia anksčiau naudotą 2,2 litrų i-DTEC dyzelinį variklį.

Derinant su šešių pavarų mechanine pavarų dėže, naujasis galingesnis dyzelinis variklis turės 160 AG ir 350 Nm. Taip pasiekiama viena mažiausių šioje automobilių klasėje automobilio CO2 emisija, nesiekianti 130 g/km – tai 11 proc. mažiau, palyginus su ankstesniuoju modeliu. Naujasis variklis taip pat turi galės būti komplektuojamas su nauja devynių pavarų automatine pavarų dėže, mažinančią CO2 emisiją iki mažiau nei 135 g/km – tai yra 20 proc. mažiau, palyginus su ankstesniu modeliu.

Dyzeliniame CR-V su dviem varomais ratais ir mechanine pavarų dėže išliks 120 AG 1,6 litro i-DTEC dyzelinis variklis su 117 g/km emisija.

Naujasis HR-V

Paryžiuje „Honda“ stende taip pat puikuosis neseniai kompanijos pristatyto kompaktiškojo visureigio HR-V prototipas. Priekiniais ratais varomas HR-V automobilio, kuris pasirodys prekyboje 2015 metų vasarą, variklių gamą sudarys du pasirinkai: 1.5 litro i-VTEC benzininis ir 1.5 litro i-DTEC dyzelinis variklis, abu iš „Honda“ „Earth Dreams Technology“ serijos. Abu varikliai siūlomi su šešių pavarų mechanine pavarų dėže, o automobilyje su 1,5 litro i-VTEC varikliu taip pat galima įrengti ir pusiau automatinę CVT alternatyvą.

Naujasis „Jazz“ – su nauju varikliu

Kartu su automobiliu HR-V Europos rinkai bus pristatytas ir „Jazz“ prototipas. „Honda“ pristatys visiškai naują elegantiško ir šiuolaikinio dizaino kėbulą, pasižymintį reikšmingomis pažangiomis savybėmis, kurios bus pristatytos šiame naujausiame modelyje.

Naujasis Europos rinkai skirtas „Jazz“ automobilis su naujuoju „Earth Dreams Technology“ varikliu, pasižymintis mažesnėmis kuro sąnaudomis ir didesne galia, pasirodys prekyboje 2015 metų vasarą. Naujasis 1,3 litro i-VTEC benzino variklis kombinuojamas su šešių pavarų mechanine (vietoje ankstesnės penkių pavarų) arba CVT pavarų dėže.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)