"Pagal asociacijos sudarytą reklamos agentūrų reitingą galime palyginti reklamos agentūras bei jose vykstančius pokyčius, toks reitingas padeda skaidrinti verslą", - sakė KOMAA sakė valdybos pirmininkas Marius Jovaiša.

"Initiative/VIA" apyvarta pernai buvo 34,4 mln. litų, OMD - 29,2 mln. litų, "Media House" - 25,3 mln. litų, CMS - 23,4 mln. litų, "Media Bridge Vilnius" - 10,6 mln. litų, VRS - 10,1 mln. litų, "Mediapool" - 6,7 mln. litų, "Grey Worlwide Mediacom" - 4 mln. litų, "Aukštaitijos reklamos" - 187 tūkst. litų.

2003-iaisiais KOMAA nereitingavo žiniasklaidos planavimo agentūrų.

"Initiative/VIA" dirba 14 darbuotojų, tarp bendrovės klientų - "Bitė GSM", "Danone", SEB grupė, "Johnson & Johnson" bei kiti.

OMD turi 16 darbuotojų, bendrovės klientai - "Omnitel", "Lietuvos telekomas", "Masterfoods", "Unilever" bei kiti.

"Media House" klientai - "Beieersdorf", "Hansabanko" grupė, "Kalnapilio-Tauro grupė", "MG Baltic", "Wrigley" bei kiti.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją