Transporto žalų administravimo ekspertų teigimu, vairuotojai neįvertina dviejų po vasaros pasikeitusių aplinkybių – padidėjusio automobilių srauto miestų gatvėse ir prastesnio matomumo dėl pablogėjusių oro sąlygų.

„Rudeniška dargana ir anksčiau atslenkanti tamsa, rodos, nėra jokia staigmena, tačiau kiekvienais metais rugsėjį arba spalį stebime staigų šuolį eismo įvykių statistikoje – labiausiai padaugėja smulkių avarijų, kurių žalos nėra didelės, tačiau šį rugsėjį neišvengta ir didelių avarijų, kai nukenčia žmonės ir nepataisomai sugadinami automobiliai“, - sako Audrius Pilčicas, „ERGO Insurance“ žalų administravimo direktorius Baltijos šalyse.

Tačiau, pasak jo, dideli eismo įvykiai, kaip kad Klaipėdos Taikos prospekte rugsėjo 13-osios naktį įvykusi trijų automobilių avarija – ne rudens kaltė. Vairuotojai nepasirenka saugaus greičio, nesilaiko taisyklių, o esant blogam matomumui ir slidžiai kelio dangai, tai kelia dar didesnį pavojų eismo dalyvių gyvybėms.

Rugsėjį dauguma dirbančių miestiečių jau yra grįžę iš atostogų, padaugėja ir į paskaitas skubančių studentų, todėl pagrindinėse miestų transporto arterijose nusidriekusios transporto spūstys tampa tikru išbandymu nuo intensyvaus eismo per vasarą spėjusiems atprasti vairuotojams.

„Kai vairuotojai nekantrauja, atsiranda du pagrindiniai smulkių avarijų faktoriai – nebesilaikoma saugaus atstumo lėtai judant spūstyje ir ryžtamasi staigiems manevrams – netikėtai padidinę greitį vairuotojai tikisi prasprūsti ar įsiterpti į kitą eismo juostą. Dažniausiai tai nėra didelės žalos, siekiančios iki 1000 litų“, - teigia A. Pilčicas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją