Trijų savivaldybių – Kauno, Vilniaus ir Klaipėdos ES fondams pateikto bendro projekto suma - 14 mln. litų. Gautos ES lėšos padalintos atsižvelgiant į turimų troleibusų ir autobusų skaičių miestuose, tad Kaunui tenka 5, Vilniui – 7, Klaipėdai – 2 milijonai litų.

Kaune elektroninio bilieto sistemos projektas pradėtas įgyvendinti prieš kelerius metus ir į viešojo transporto pritaikymą šiai sistemai miestas jau yra investavęs apie 4 mln. litų.

“Galime drąsiai teigti, kad Kaunas, diegiant elektroninį bilietą, iš trijų miestų yra labiausiai pažengęs į priekį. Naujieji 55 “Soliaris” autobusai yra visiškai pritaikyti šiai sistemai, tad įgyvendinę projektą, turėsime ir vienkartinius, ir mėnesinius elektroninius bilietus”, sako Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras. P.Kero teigimu, beveik visuose Kauno autobusuose ir troleibusuose yra įrengti kompiuteriu valdomi bilietų žymekliai, kurie bus nesunkiai pritaikyti elektroniniam bilietui.

Kauno savivaldybės įmonėje AB ,,Autrolis” šiuo metu yra vienintelis Lietuvoje eksperimentinis troleibusas, kurio įranga yra visiškai pritaikyta elektroniniams bilietams, įrengta elektroninė keleivių informavimo sistema, švieslentė.

Kauno mero Arvydo Garbaravičiaus teigimu, vienas iš didžiausių projekto privalumų – patogi viešojo transporto keleivių informavimo sistema.

“Stotelėse, kuriose yra itin dideli keleivių srautai, bus įrengtos švieslentes. Jose bus skelbiama keleiviams aktuali informacija apie troleibusų ir autobusų maršrutus, jų atvykimo į stotelę laiką. Autobusuose ir troleibusuose įdiegta navigacinė sistema padės kontroliuoti, kaip vairuotojai laikosi tvarkaraščių ir maršrutų, organizuoti transporto srautus”, sako A.Garbaravičius.

Lėšų projektui įgyvendinti skirs ir Savivaldybės. Kauno savivaldybė numačiusi skirti 0,9 mln. litų.

Naujoji sistema bus diegiama palaipsniui, planuojama, kad elektroniniu bilietu keleiviai naudosis po dvejų metų.

P.Keras sako, kad vasaros pabaigoje viešojo transporto stotelėje sustojus troleibusui, jo numeris bus paskelbiamas garsiai. Ši naujovė bus įdiegta atsižvelgiant į silpnaregių ir aklųjų poreikius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją