Šis įspėjimas tampa paskutine teisine išlyga kilusioje byloje: pati „Daimler“ nurodo, kad naujasis aušinimo skystis yra greičiau užsiliepsnojantis nei ankstesnės naudotos markės, todėl kelia didesnį pavojų eismo įvykių metu. Tuo tarpu Prancūzija savo teritorijoje uždraudė pardavinėti kai kuriuos „Mercedes-Benz“ automobilius, kuriuos surenkant naudojamas senojo tipo produktas.

Europos Komisija savo ruožtu teigia, kad Vokietija „pažeidžia ES nuostatas“ leisdama „Daimler“ naudoti seno tipo aušinimo skystį, nes šis labiau teršia aplinką ir draudžiamas Briuselyje priimtų įstatymų.

EK pareigūnai teigia Vokietijai nusiuntę „oficialų pranešimą“, jau antrąjį po sausio mėnesį Berlyno gauto dokumento. Valdžios pareigūnai per du mėnesius turi kilusį nesutarimą išspręsti. „Jeigu nieko pasiekta nebus, Europos Komisija gali kreiptis į Europos Teisingumo Teismą“, – teigiama EK pranešime spaudai.

Savo ruožtu, jeigu byla pasieks teismą, Vokietija gali susidurti su didžiulėmis bausmėmis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)