Rezultatai viršijo analitikų prognozuotus 95 mln. eurų. "Adidas-Salomon" pardavimai siekė 1,778 mlrd. eurų. Bendrovės užsakymų apimtys šoktelėjo 6 proc., palyginti su praėjusiais metais, bet nusmuko 1 proc. pagrindinėje Europos rinkoje.

Pastaraisiais metais sporto prekių pramonei didelės įtakos turėjo sportinės avalynės ir sportinių marškinėlių padidėję pardavimai, tačiau analitikai neprognozuoja, kiek ilgai tokia padėtis tęsis.

Šie metai turėjo būti nelengvi dėl svarbių tarptautinių sporto renginių trūkumo, taigi "Adidas" ir kitos bendrovės planuoja gausiai gaminti produkciją, skirtą 2006 metų futbolo pasaulio taurės varžyboms.

Be bendrovės "Nike", kita "Adidas" konkurentė yra bendrovė "Puma", praėjusią savaitę nuvylusi investuotojus dėl staiga sumažėjusių užsakymų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją