Sugrįžta dėl sūnaus

Žiedinės lenktynės yra tokia sporto šaka, kur patirtis ne visada lemia geresnį rezultatą. Dažnai jaunesnių sportininkų reakcija būna greitesnė, o kartais karštakošiškumas ir veržlumas išeina į naudą. E. Dapšas juokėsi – jam jaunesni sportininkai ne motais.

„Labai aštrius vairuotojus į priekį praleisiu varžybų pradžioje, o prieš finišą susirinksiu“, – juokėsi žiedinių lenktynių specialistas Egidijus Dapšas.

Į sportą jis grįžo dėl sūnaus Tomo, kuris šiais metais 1000 km lenktynėse užėmė 3 vietą. Jis ne tik lenktyniauja, bet ir konstruoja lenktyninius automobilius. Finalinis „Autoplius Fast Lap“ etapas taps bandymų poligonu jo dirbtuvėse sukurtam 1 serijos BMW automobiliui. Jame plaka 420 AG galios 4 litrų BMW M3 variklis, kuris jau „ant popieriaus“ atrodo įspūdingai ir yra pakankamai retas perlas „Autoplius Fast Lap“ flotilėje.

„Nusprendėme, kad reikia automobilį rimčiau išbandyti – kokios jo geros savybės, o kokios ne. Žinoma, Kačerginės žiedas nėra pati tinkamiausia trasa tam, bet čia bus gera treniruotė“, – pasakojo Tomo tėtis Egidijus, kurio patirtis trasoje turėtų pagelbėti derinant automobilį.

Mielai dalinsis patirtimi

Lenktynininkas teigė, kad į aikštelę jis žengia ne vien žiūrovų džiaugsmui. Automobilių ruošimo paslapčių galės pasiklausyti ir kiti „Autoplius Fast Lap“ dalyviai. Galima sakyti, kad Egidijus nėra tame gyvenimo etape, kuriame norisi tik nugalėti, turėti milijoną paslapčių.

„Matys jaunimas, kaip galima paruošti automobilius. Pakelsime kartelę ir turės vaikinai, kur pasitempti. Mielai pasidalinsime informacija nemokamai ir su jais“, – sakė tituluotas lenktynininkas.

Klysta tie, kurie galvoja, kad E. Dapšas užsimerkęs gali įveikti Kačerginės trasą, o „Autoplius Fast Lap“ jam bus lengvas pasivaikščiojimas.

„Aš Kačerginėje nevažiavęs gal 5-6 metus. Per pirmą treniruotę penktadienį pabandžiau. Dar daug ką reikia analizuoti. Truputį pasikeitusi trasa, naujas nusileidimas padarytas. Ten dar reikia nušlifuoti detales, nes dabar matau savo klaidas. Žinoma, matysime, kiek leis mašina“ – sakė E. Dapšas.

Automobilio stygavimas dar nėra baigtas. Pirmadienį lenktynininkas dar reguliavo amortizatorius, treniruotėje automobilį šiek tiek mėtė dėl per mažo galinės dalies svorio. Daugkartiniam Lietuvos čempionui tai nebus lengvos lenktynės. Egidijus tokių ir nenorėtų.

„Bet kuris patyręs lenktynininkas žiūri tik į pergalę. Visgi „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse yra stiprių, greitų ir paslaptingų vaikinų, kurie man tikrai nenorės nusileisti. Bet nuo to tik geriau žiūrovams, o ir man pačiam įdomiau“, – sakė lenktynininkas.

Kodėl „Autoplius Fast Lap“?

Būtent dėl žiūrovų E. Dapšas ir pasirinko „Autoplius Fast Lap“ varžybas savo sugrįžimui. Kaip pats sako, jam tai yra didelė paslaptis, kodėl šios lenktynės sutraukia tiek dalyvių ir žiūrovų.

„Paskutiniu metu šiose lenktynėse nebuvau. Gal prieš porą metų tik. Noriu pažiūrėti, kodėl šios lenktynės tokios populiarios tarp jaunimo“, – sakė lenktynininkas.

Jis kartu su 80 „Time Attack“ lenktynininkų ir net 60 „Race“ dalyvių, jau šį šeštadienį galės sužinoti kas yra kas. „Autoplius Fast Lap“ senbuviai tokios „didelės pavardės“ startą lenktynėse vertina labai palankiai ir tikisi, kad prie jų prisijungs dar vienas rimtas konkurentas.

Paskutinis šių metų „Autoplius Fast Lap“ etapas atsakys į daug klausimų. Kas taps šių metų čempionu, kas nugalės gausiausiose iki šios dienos „Race“ lenktynėse. Sudrumsti vandens atvyksta ir keli lenktynininkai iš Suomijos – bene greičiausi vyrai Europoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją