„Daugelio keleivių nuomone, darbuotojos primena kalėjimo prižiūrėtojas, kurios su sarkastiška šypsena, perdėtai uoliai vykdo savo pareigas ir elgiasi su keleiviais, tarytum su kaliniais. Vos įėjus į oro uostą patenki tarytum į kalėjimą“, – sakė skaitytoja Berta.

Jai pritarė ir kiti skaitytojai. „Net ne moterys, bet kalėjimo prižiūrėtojos (...) dažnai skrendu iš Rygos“, – savo nuomone dalinosi skaitytoja.

„Liepė man lagaminą ant kontrolinių svarstyklių padėt – viršytas leistinas svoris. Nu ir pradėjo vadovaut: „Eini greit susimokėt“, – sakau, – „Pala, pala, ne vienas skrendu, perdėsiu draugei.“ – O ji – „Negalima, greit susimoki“. Bardakas juodas, laukiniai“, – savo įspūdžiais dalinosi skaitytojas pasivadinęs „Untans“.

„Kartą oro uoste „gestapės“ prisikabino, neva netinkamai apsirengusi esu. Detektorius vis signalizavo dėl liemenėlės segtukų ir džinsų kišenių kniedžių, kurių buvo lygiai 5. Atšoviau, kad jokių problemų, kitą kartą skrisiu nuoga. Įspūdis – tiesiog reikia prie kažko prikibti“, – savo patirtimi dalinosi Kristina

Skaitytoja Arvilė prieštaravo vyravusiai nuomonei: „Esu įsitikinusi, kad taisyklės sugalvotos ne pabloginti keleivių sunkią dalią, o kad būtų suderinti visų interesai, techninės galimybės. Ir normalios tos merginos (oro uosto darbuotojos – DELFI). Nusišypsok, ir tau nusišypsos“.

Keleivių daugiau nei lėktuve vietų

Skaitytoja Agni pasidalino intriguojančia istorija, kuomet parduotų bilietų skaičius viršijo lėktuvo sėdimų vietų skaičių. „Skridom su „Ryanair“ iš Londono į Oslą, turėjom pirmenybę, įsėdom pirmi ir laukėm kitų žmonių laipinimo. Aplink mus trynėsi stiuardesės ir nugirdau jų pokalbį: „Ką darysim, atvyko visi keleiviai ir nėra jų kur sodinti“ – „Tuomet labai uoliai tikrinkim jų rankinius bagažus“. Mes sėdim, lėktuvas 20 minučių vėluoja. Vėliau pilotas pranešė: „Atsiprašome už vėlavimą, dėl rankinio bagažo taisyklių nesilaikymo į lėktuvą neįsėdo 11 keleivių“. Taip, reikia paisyti skrydžio kompanijos taisyklių, bagažo matmenų ir svorio kriterijų, bet tai nereiškia būti avimis ir paklusti kiekvienai darbuotojų komandai tik dėl to, kad jos „visada teisios“, – pasakojo skaitytoja Agni.

Prisistatyti nenorėjusi skaitytoja dalinosi nepavydėtina oro uoste nutikusia istorija: „Jiems nepatiko mano krepšelis, kuriame sudėti įvairūs skysčiai. Su tuo krepšeliu skraidžiau Italijoj, Ispanijoj, Anglijoj – niekam neužkliuvo, tik viename Lietuvos oro uoste nebuvau praleista. Pasakė, kad turiu įsigyti jų krepšelį, kuris kainuoja vieną litą. Paklausiau, kuo nepatiko mano krepšelis. Merginos, kurios tikrino bagažą buvo tikrai labai arogantiškos ir visiškai nesiteikė paaiškinti.

Neturėjau litų, tai man būtų reikėję bėgt į bankomatą, išsiimti pinigų. Daug metų negyvenu Lietuvoj ir neturiu banko kortelės, pinigus reikėtų imt iš užsienio banko, mokėt už valiutos keitimą, aišku, po litą niekas neduos, todėl dar reikėtų ieškoti, kur išsikeisti pinigus ir tik tada galėčiau nusipirkti tą nelaimingą krepšelį. Lėktuvas turėjo tuoj išskristi nebuvo laiko tam, man užvirė kraujas. Pasitraukiau į šoną ir pasakiau: „Jei nespėsiu į lėktuvą – paduosiu jus į teismą ir tada privalėsit paaiškint, kodėl mano krepšelis yra netinkamas“. Tada priėjo kažkas iš viršininkų ir liepė mane praleisti. Nei vienam oro uoste tokių nesąmonių ir tokios nepagarbos nesu patyrusi, nors skraidau tikrai daug“, – pasakojo prisistatyti nepanorusi skaitytoja.

Lietuvaičių nuomonė: mums taisyklės negalioja

„Mano, kad taisyklės tik kvailiams. Supranta, kokios yra įsigyto bilieto sąlygos; bet ne, „nusipelnėme gyventi geriau“. Jei rankinis bagažas per sunkus ar per didelis, tai kalti visi kiti, tik ne aš“, – sakė atsakomybės lietuvaičių elgesyje pasigendantis skaitytojas.

„Taisyklės yra taisykles, bet daugiausiai problemų kyla dėl per didelio taisyklių laikymosi ir žmonių noro pasirodyti svarbiais. Esu daug skraidęs ir tenka pripažinti, kad „lietuviškasis“ aptarnavimas oro uoste yra kažkas baisaus. Kiek kartų esu gavęs pylos, kad krepšys per didelis, nors prieš porą dienų buvo geras, lagaminą su apatiniais iškrato, o pamiršus raktus kišenėje 10 minučių skenuoja ir mojuoja su detektoriumi – lyg specialiai norėtų sukelti daugiau streso“, – pasakojo „ggg“ pasivadinęs skaitytojas.

Skaitytojo Kęsto nuomone, taisyklės ir yra sukurtos tam ,kad jų būtų laikomasi: „Kas laikosi taisyklių – tas neturi problemų, juk viską žmogus žino dar prieš atvykdamas į oro uostą. Mielieji, laikykitės taisyklių, taip palengvindami gyvenimą sau ir kitiems“.

DELFI primena, kad gavus skaitytojo nusiskundimą dėl Kauno oro uosto darbuotojų darbo Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovas Marius Bružas nurodė, kad oro uostas negali daryti įtakos nei taisyklių, nei jas užtikrinančių procedūrų laikymosi: „Tačiau siekiame, kad mūsų darbuotojai su keleiviais bendrautų draugiškai bei mandagiai, to paties tikėdamiesi ir iš Kauno oro uoste veikiančių įmonių.Ypatingai iš tų, kurios tiesiogiai ir kiekvieną dieną bendrauja su keleiviais oro uoste. Todėl labai nemalonu girdėti apie įvykusį incidentą ir tenka tik apgailestauti, jog mūsų siekis dar nėra tapęs kasdienybe“.

Komentarus rašykite prisiregistravę

DELFI ragina skaitytojus savo poziciją išsakyti komentaruose užsiregistravus ir nesislepiant po anonimiškumo skraiste.

Nors jūs vis dar galite komentuoti anonimiškai, registruotiems vartotojams siūlome daugiau privalumų:

Jūsų žinutė pasirodys kartu su Jūsų pasirinktu paveikslėliu ir vardu.

Prie registruoto vartotojo žinutės bus rodomas ID simbolis, kuris patvirtina, kad tai yra registruoto vartotojo vardas. Jūs taip pat galėsite keisti šiuos duomenis arba bet kada komentuoti anonimiškai.

Vartotojo paskyros gali būti tarpusavyje susiję. Galite komentuoti iš pasirinktos paskyros su norimu paveikslėliu ir vardu, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu būsite prisijungęs.

Prie Jūsų naujausių komentarų bus rodomas mini profilis.