Dar neprasidėjus šių metų sezonui kilo sirgalių nepasitenkinimas dėl ne itin patrauklios naujų bolidų išvaizdos. Dar didesnė nepasitenkinimo banga vėliau kilo dėl naujų V6 turbo variklių garso. Tai tik keli dalykai dėl kurių šiemet toliau mažėja F-1 besidominčių žmonių skaičius.

E. Boullier mano, kad čempionatui derėtų labiau pasistengti ir labiau populiarinti įdomias lenktynes.

„Dabar šaudome patys sau į kojas. Visi kritikuoja. Tačiau vos ne kiekvieną savaitgalį vyksta puikios lenktynės“, – sakė „McLaren“ specialistas E. Boullier.

„Turime begale šalių, kurios nori surengti F-1 lenktynes. Mes turėtume palaikyti tokius pokyčius, kadangi malonu matyti kaip čempionas apsilanko naujoje valstybėje. F-1 derėtų daugiau bendrauti su savo fanais ir pademonstruoti jiems atvirumą.“

Mažėjantis populiarumas – F-1 problema

Tiek komandų vadovams, tiek čempionato vadovybei bei akcininkams kelia nerimą toliau mažėjantis susidomėjimas F-1 lenktynėmis. Atsižvelgdamas į tai komercijos teisių valdytojas Bernie Ecclestone‘as ėmėsi veiksmų ir subūrė naują grupę, kurią įpareigojo paeiškoti idėjų, kurios padarytų F-1 varžybas įdomesnėmis.

Vienas iš „Mercedes“ komandos savininkų N. Lauda mano, kad tam tikrose trasose apsilanko mažai žiūrovų dėl pačių organizatorių kaltės.

„Organizatoriams derėtų atkreipti dėmesį į Austrijos GP“, – kalbėjo buvęs F-1 pilotas N. Lauda.

„Reklamuodami lenktynes tik per radiją ir internetą jie per tris dienas sugebėjo parduoti 80 tūkst. bilietų. Yra naujų būdų kaip šiais laikais parduoti bilietus. Organizatoriai turėtų pagalvoti apie tai, ką jie galėtų pasiūlyti F-1 sirgaliams.“

„Kodėl Didžiosios Britanijos GP buvo sėkmingas? Nes vyko legendų paradas, buvo daugiau lenktynių, visas savaitgalis buvo tiesiog kitoks. Taip turėtų būti trasose, kur organizacija nėra pati geriausia.“

„Sauber“ ekipos vadovės Monishos Kaltenborn teigimu, šiuolaikinė F-1 nesukelia sirgaliams pakankamai emocijų. Pastaroji taip pat mano, kad čempionatas bei jame galiojančios taisyklės turėtų būti paprastesnės.

„Savo pasaulyje tampame vis labiau izoliuoti, tad nebesukuriame sirgaliams pakankamai emocijų. Jiems sunku kartais suprasti, kodėl iš lenktynių pasitraukė pilotas, kuris tiesiog nuspaudė ne tą mygtuką“, – sakė „Sauber“ ekipos vadovė.

„Visa tai darosi nepakankamai įdomu. Viską supaprastinus galima vėl sukelti emocijas. Mes per mažai bendraujame su savo sirgaliais. Turime pasirūpinti, kad taisyklės taptų kuo paprastesnės.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.