Šiandien nutariau nusipirkti naujus batus, buvau matęs kad parduotuvėje yra nuolaidos, tad nutariau nuvykti ten. Parduotuvėje aptarnavimas labai malonus, tad be vargo radau norimus batus, kurie anksčiau kainavo 319 Lt, o aš juos nusipirkau už 199 Lt.

Grįžęs namo, nusprendžiau pažiūrėti kas slepiasi po senos kainos „319 Lt“ lipduku. O ten buvo užklijuota bei su juodu markeriu užtušuota kaina „199 Lt“. Na, batai tikrai gražūs ir jais džiaugiuosi, bet jaučiuosi kaip apgautas. Kam parduotuvės taip sukčiauja? Juk tokia kaina už batus nėra didelė, nejaugi didieji monopolininkai neturi gėdos jausmo?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro pasiteiravo UAB „DEICHMANN AVALYNĖ“ atstovų. Pardavimų vadovė Živilė Mazurkaitė teigia, kad nesusipratimas įvyko dėl gamintojo klaidos.

„Kartais nutinka taip, kad gamintojas klaidingai paženklina prekes: taip gali atsitikti ir dėl prekių gausos, ir dėl spaudos klaidų. Tačiau visas gautas prekes ir jų kainas parduotuvės tikrina pagal oficialų, „Deichmann“ patvirtintą tinklo kainyną. Jei kaina oficialiame kainyne nesutampa su kaina ant batų dėžutės, pastaroji ištaisoma rankiniu būdu. T. y. ant batų dėžutės užklijuota kaina užtušuojama, o ant jos užklijuojama teisinga kaina, nurodyta oficialiame kainyne.

Tai gali būti tiek kainos sumažinimas, tiek jos padidinimas – kaip, pavyzdžiui, šio skaitytojo atveju. Pagal kainyną pradinė šios poros kaina – 319 Lt, tačiau batų dėžutės buvo gautos su klaida, todėl jos ištaisytos rankiniu būdu. Pagarba klientams ir švari kainų politika – viena pamatinių „Deichmann“ vertybių, todėl kompanija įdeda daug pastangų, kad tokių atvejų būtų kuo mažiau“, - paaiškino ji.