Lenktynininkui, už antrojo trasos posūkio, teko sustoti ant sausos žolės, kuri nuo, greičiausiai, įkaitusios išmetimo sistemos užsidegė. Pats lenktynininkas negalėjo paaiškinti šio incidento.

„Sunku dabar atsakyti kas atsitiko. Mechanikai išsiaiškins. Antrame posūkyje pilnai užsikirto akceleratorius ir aš užgesinau motorą. Iš kur tie dūmai – ar iš degančios žolės, ar iš stabdžių diskų – nežinau. Paaiškės greitai ar tai yra elektroninis gedimas ar koks rimtesnis mechaninis“, – sakė K. Vasiliauskas.

Tiek jam, tiek visai komandai tai buvo netikėta. Jokių problemų automobilis dvi dienas, per treniruotes ir kvalifikaciją, neturėjo.

Stebėkite lenktynes gyvai!

„Automobilis patikimas. Jis reguliariai važiuoja 24 valandų lenktynėse ir nieko panašaus nėra buvę“, – sakė lenktynininkas.

Visgi, partempus automobilį į techninio aptarnavimo juostą, mechanikai netruko jo paruošti naujam startui. K. Vasiliausko, Simo Juodviršio ir Michaelio Verhageno ekipažas labai apsunkino savo šansus kopti ant podiumo.

Prieš incidentą, ekipažas padarė keletą klaidų – per anksti pasuko į degalinę, buvo smulkių techninių problemų, bet laikėsi dešimtuke greičiausių sportininkų. Visgi, „gaisras“ juos nubloškė į paskutinę poziciją.

Per valandą jie pakilo šešiomsi pozicijomsi ir nuo lyderių atsilieka 14 ratų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją