Sportininkai žiūrovams parodė savo automobilius ir bendravo su publika. Artimiausias porą dienų visas kurortas gyvens lenktynių laukimo nuotaikomis. Ketvirtadienį programoje numatytos treniruotės ir įvairūs renginiai, o penktadienį kvalifikacijoje paaiškės, kokia bus bolidų starto tvarka.

Šiemet lenktynininkų laukia pertvarkyta trasa. Rekonstravus Palangos aplinkkelyje esančio Vydmantų transporto mazgą, paaiškėjo, kad vienas 1000 km lenktynių trasos ratas sutrumpėjo apie 300 metrų – vietoj buvusių 2994 m dabar reikės nuvažiuoti 2682 m. Tad lenktynių dalyviams iki finišo teks nuvažiuoti jau 373 ratus, kurie sudaro tą pačią 1000 km distanciją, o ne 334, kaip buvo iki šiol.

Šių metų 1000 km lenktynių favoritų sąrašas – panašus į pernykštį. Prognozuojama, kad daugiausiai galimybių laimėti turi praėjusių metų nugalėtojai – „General Financing–STIHL“ ekipa su Benediktu Vanagu priešaky, taip pat pernai metų kvalifikaciją laimėjusi „BarBar‘a-Bauer by Algirdai“ su „Aquila CR1“ automobiliu, tradiciškai ambicijų neslepia ir svečiai iš Belgijos „MOJO Lounge Racing by JR Motorsport“, važiuosiantys su „BMW M4 Silhouette“.

Kam geriausiai pavyks atlaikyti 1000 km distanciją paaiškės šeštadienį – lenktynės prasidės vidudienį ir finišuos vakare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)