Pagrindinis dėmesys kuriant naują modelį buvo skirtas furgonui, kuris visapusiškai patobulintas: pradedant nuo krovinių skyriaus tūrio ir keliamosios galios dėl optimizuotų tūrių, ir baigiant naudojimo paprastumu su geriau pasiekiama krovimo platforma.

Pirkėjams siūlomos 3 000 mm, 3 520 mm ir 4 100 mm ilgių važiuoklės bazės versijos. Furgono talpa pagerinta iš naujo įvertinus ratų bazės, bendrojo ilgio ir naudingojo ilgio santykį. Tokiu būdu sukurti nauji 18 m3 ir 19,6 m3 modeliai ir 11 m3 modelis.

Visuose iki 3,5 t masės modeliuose sumontuota nauja priekinė pakaba. Vienos varančiosios ašies modeliuose sukurta nauja galinės pakabos konstrukcija, krovimo platformos aukštį sumažinanti 55 milimetrais, todėl palengvėja krovimo ir iškrovimo procedūros.

„Daily“ variklių gamą sudaro 2.3 l ir 3.0 l darbinio tūrio motorai (dyzeliniai arba ar suspaustų gamtinių dujų), jų galia – nuo 106 AG iki 205 AG. Gamintojų teigimu, trečios „Iveco Daily“ kartos modelio ekonomiškumas pagerintas 5,5 proc., lyginant su senesniu modeliu.

„Daily“ gaminami „Iveco Suzzara“ gamykloje šalia Mantujos miesto Italijoje ir „Iveco Valladodid“ gamykloje Ispanijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)