Lietuvoje niūriausia ateitis laukia geležinkelių: pagrindiniai susitraukimą numatantys veiksniai yra prastesnė ekonominė situacija Nepriklausomų valstybių sandraugos šalyse ir vis mažiau naujų užsakymų šio sektoriaus atstovams.

Vežimo geležinkeliais savikaina turėtų augti dėl paskolų krepšelio ir investicijų į plėtrą, o darbuotojų atlyginimai – dėl šių specialistų stygiaus.

„Geležinkelių ir kitose transporto paslaugų sektoriuose didinami atlyginimai dėl didėjančio aukštą kvalifikaciją turinčių darbuotojų skaičiaus. Atlyginimai kelių, vandens bei oro transporto įmonėse auga dėl vyraujančio struktūrinio nedarbo – trūksta darbuotojų su reikiama kvalifikacija“, - dėstė pramonininkų analitikas Juozapas Preikša.

Kelių transportui prognozuojamas augimas dėl atsigaunančių prekybos srautų, o siekiant padidinti paslaugų atsiperkamumą prognozuojama, kad paslaugų savikaina bus mažinama.

Didžiausias augimas prognozuojamas susisiekimui oru.

„Po krizės atsigaunant namų ūkiams tikimasi didesnių keleivių srautų, todėl oro transporto paslaugoms prognozuojamas spartus suteiktų paslaugų, naujų užsakymų, transporto priemonių ir įrenginių panaudojimo bei darbuotojų kiekio augimas“, - dėstoma Lietuvos pramonininkų konfederacijos skaičiuojamame Transporto paslaugų lūkesčių indekse.

Įmonių vadovai mano, jog vandens transportas išliks sąlyginai stabilus, o kitoms transporto rūšims prognozuojamas stabilus augimas per artėjantį pusmetį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)