Ferrari“ pilotas jau pirmame varžybų rate išlėkė trumpam iš trasos, o grįžęs į ją sudaužė savo automobilį bei sugadino trasos atitvarą. Dėl šio incidento kurį laiką buvo sustabdytos lenktynės.

F-1 Sporto reglamento 20.2 straipsnyje rašoma: „Automobiliui išvažiavus už trasos ribų sportininkas gali į ją sugrįžti. Tačiau tai galima daryti įsitikinus, kad grįžti į trasą yra saugu. Grįždamas į trasą pilotas negali įgyti pranašumo.“

Kai kurie F-1 pasaulio atstovai atkreipė dėmesį į tai, jog K. Raikkonenas avariją patyrė jau grįžęs į trasą, todėl sportininkui už sukeltą incidentą galėjo būti skirta bauda.

Avariją išanalizavusi FIA vis dėlto nusprendė, kad suomis į trasą grįžo saugiai.

Remiantis telemetrijos duomenimis, „Ferrari“ atstovas už trasos ribų atsidūrė važiuodamas 230 km/h greičiu. Grįždamas į trasą sportininko automobilis kliudė nelygumą dėl ko automobilis po to akimirkai buvo pakilęs į orą.

FIA pripažino, kad K. Raikkonenas galėjo išvengti avarijos jei į trasą būtų grįžęs stipriai sumažinęs greitį. Federacija laikosi nuomonės, kad bet kuris kitas pilotas tokioje situacijoje būtų pasielgęs taip pat.
K. Raikkonenas trenkėsi į saugos atitvarą 160 km/h greičiu, veikiant 47G jėgai.