Šių modelių visame pasaulyje parduota 13,5 tūkst. vienetų. Maždaug kas dešimtas pirkėjas rinkosi efektyvią ir sportišką iš elektros tinklo įkraunamą hibridinę „Porsche Panamera“ versiją.
Per 2014 m. sausį-birželį „Porsche“ pardavė daugiau automobilių visuose svarbiausiuose pasaulio regionuose. Ypač sėkmingi rezultatai – 14 proc. augimas iki 30 tūkst. vienetų – pasiekti Europoje. Daugiau nei trečdalį Europoje parduotų „Porsche“ automobilių – 12,3 tūkst. vienetų įsigijo pirkėjai koncerno gimtojoje Vokietijoje. JAV ir Kinijoje sportinių automobilių gamintojas pardavė 8 proc. daugiau automobilių – atitinkamai 23 tūkst. ir 19,8 tūkst. naujų automobilių.
Visame pasaulyje per pusmetį daugiausia – 37,2 tūkst. vienetų – parduota „Porsche Cayenne“ modelių. Antroje vietoje – „Porsche 911“ modelių variacijos (15,6 tūkst. vienetų).