Užsisakant „Captur Helly Hansen“, bus galima rinktis vieną iš kelių naujų, dviejų spalvų apdailos variantų. Taip pat automobiliuose bus sumontuotos odinės sėdynės, raudoni prietaisų skydelio apvadai, vairas su anglies pluošto imitacija ir chromuotos durelių slenksčių apsaugos.

Tačiau be išorės pakeitimų, „Captur Helly Hansen“, palyginti su įprastu modeliu, pasižymės ir geresniu pravažumu bekelėje. Papildomos sukibimo jėgos suteiks „Extended Grip“ sistema, kuri pirmą kartą debiutavo 2013 m. „Renault Scénic X-Mod“ modelyje.

Ši technologija – tai traukos kontrolės sistema, kuri leidžia optimizuoti sukibimo jėgą esant sunkioms vairavimo sąlygoms, pavyzdžiui, sningant, važiuojant per purvą ar smėlį ir pan. Vairuotojas gali pasirinkti tris skirtingus važiavimo režimus.

Režimas „Road“ skirtas važiuoti įprasta kelio danga, pavyzdžiui, sausu ar šlapiu keliu. „Loose Ground“ režimas variklio sukimo momentą ir stabdžių jėgą priekiniams varantiesiems ratams paskirsto taip, kad būtų pasiektas optimalus sukibimas ant purvo ir smėlio.

Pasirinkus „Expert“ režimą, varantiesiems ratams bus perduodamas maksimalus sukimo momentas, o elektronikos valdoma stabdžių sistema užtikrins maksimalų sukibimą su kelio danga.

„Extended Grip“ sistema vėl persijungs į „Road“ režimą, jei važiuojant „Loose Ground“ arba „Expert“ režimu bus pasiektas 40 km/val. greitis.

Riboto skaičiaus „Renault Captur Helly Hansen“ serija rinkoje pasirodys rugsėjo mėn., o kainos bus paskelbtos artimiausioje ateityje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)