V. Švedas ir Ž. Sakalauskas suų savo automobiliu „Mitsubishi Lancer EVO IX“ nefinišavo 19-ame ralio greičio ruože ir nenuvažiavo į 20-o - 2,5 km ilgio „super special“ Mikolaikų arenos greičio ruožo - startą. Tame pačiame greičio ruože lenktynių nebaigė daug ekipažų tarp kurių ir publikos numylėtinis lenkas Robertas Kubica.

V. Švedas tęsia lenktynes

Šeštadienio rytą pirmame vos 15 minučių servise teko skubiai keisti centrinio diferencialo siurblį. Deja, pavėlavę dvi minutes ir gavę 20 sek. baudą, sportininkai visgi suprato, kad diferencialas neveikia.

„Važiuoti tokiu automobiliu yra tas pats kas arti žemę neišjodinėtu mustangu – beveik neįmanoma. Kiekviename, net ir menkiausiame posūkyje teko kovoti su automobiliu, todėl apie rezultatą net negalvojome“, – pasakojo V. Švedas.

Šeštadienio vidurdienio serviso zonoje, kai sportininkai bei komandos turi pusvalandį susitvarkyti savo automobilį, „Juta Racing“ komandos mechanikams pavyko galutinai pašalinti gedimą. V. Švedas pagaliau antrą lenktynių dienos dalį pradėjo važiuoti tokiu tempu, kokiu gali.

Natūralu, kad pradėjo gerėti ir rezultatai. V. Švedas lengvai galėjo pretenduoti į geriausių sportininkų 20-uką. Deja, gedimas, patirtas penktadienį, pasikartojo šeštadienį jau Lenkijoje. Tik šįkart lūžo galinis dešinys ratas.

„Jeigu penktadienį lūžęs ratas įsirėmė į arką ir mes bent sąlyginai galėjome judėti, tai šiandien (šeštadienį - DELFI) viskas vyko atvirkščiai. Ratas lūžo ir tiesiog nukrito ant žemės. Tokiu automobiliu judėti neįmanoma“, – sakė V. Švedas. - Kol automobilis turi bent teorinius šansus judėti, aš važiuoju iki finišo. Gaila tačiau šis atvejis tikrai ne toks“.

Ilgiausias šiose lenktynėse greičio ruožas tapo lemiamas ne tik V. Švedui. Antrą kartą jį važiuojant šalikelėje atsidūrė daugelis sportininkų.

„Nebuvo jokio didelio smūgio, net neįsivaizduoju kur tai galėjo nutikti“, – prisiminė V. Švedas.

Atvykę mechanikai konstatavo visiškai tokį patį nepatvaraus kronšteino gedimo atvejį.

„Galbūt pasirodys paradoksalu, tačiau būtent R4 grupės, kuri yra gerokai galingesnė ir greitesnė, pakaba negali atlaikyti greičio ruožų, kurių danga yra prasta“, – pasakojo „Juta Racing“ komandos vyriausiasis mechanikas Darius Biesevičius.

Komanda turi visas atsargines dalis ir turėjo visą naktį iš šeštadienio į sekmadienį automobiliui sutvarkyti.

19-ame greičio ruože antrą kartą iš eilės ir vėl greičiausias buvo suomis Jaris-Matti Latvala, o prancūzas Sebastienas Ogier padidino savo pers varą persvarą prieš konkurentus iki 59,7 sek. Mikolaikų arenos greičio ruože vėl triumfavo S. Ogier ir savo pranašumą prieš varžovus padidino jau iki minutės.

Kol kas geriausiai sekai D. Matijošaičiui

Sėkmingiausiai iš trijų Lietuvos ekipažų važiuojantis Dainius Matijošaitis su šturmanu Mindaugu Čepuliu („Mitsubishi Lancer EVO X“) iš 30-os vietos pakilo į 24-ą, o nuo pirmaujančio S. Ogier juos skiria 23 minutės 41,9 sekundės.

Daugkartinio šalies ralio čempiono V. Švedas ir Ž. Sakalauskas 29-os pozicijos nukrito į 37-ą, o nuo lyderių lietuvius skiria daugiau nei 34 minutės.

Į 42-ą iš 57-os tarp 56 kovą tęsiančių ekipažų pakilo Jonas Pipiras su šturmanu Ramūnu Babachinu („Škoda Fabia“), kurie lyderiui pralaimi daugiau nei 38 minutes.

Sekmadienio rytą Lietuvos atstovai V. Švedas ir Ž. Sakalauskas ralyje startuos jau pagal „Super rally“ taisykles.

Sekmadienį ralio meistrų lauks paskutiniai keturi greičio ruožai. Komandos dieną pradės nuo 14,54 km ilgio „Milki“ greičio ruožo, vėliau įveiks 17,24 km „Kruklanki“ greičio ruožą, po kurio paskutiniam kartui sugrįš į įspūdingą Mikolaikų areną. Galiausiai geriausi pasaulio ralio meistrai istorinį Lietuvos ir Lenkijos etapą baigs 14,19 km „Baranow“ greičio ruožu.

Lietuvių pozicijos:

24. Dainius Matijošaitis („Mitsubishi Lancer EVO X“) - 23:41,9
...
37. Vytautas Švedas („Mitsubishi Lancer EVO IX“) - 34:10,0
...
42. Jonas Pipiras („Škoda Fabia“) - 38:17,1

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)