Prognozės jau pildosi. Verslininkai, nelaukdami gruodžio ar sausio mėnesio, pradeda kelti kainas, kad įsivedus eurą būtų patogiau apvalinti ir atidavinėti grąžą (juk nepatogu skaičiuoti, kai kaina yra 16,90Lt = 4.89 EUR).

Aš manau, kad toks apgailėtinas sprendimas daro gėda save gerbiančiai įmonei ir nuvilia jos klientus. Klientų nusivylimas yra ne dėl pačios kainos padidėjimo, tačiau dėl to, kad yra laikomi kvaileliais, kurie neva nepastebi tokių purvinų vadybinių sprendimų.

Klientai tikriausiai į šį restoraną ir toliau eis, nes vertina maistą ar aptarnavimą, tačiau jo vadovybei už tokius sprendimus reikia priminti kainodaros/kainodaros principus (o gal net kitą kolegiją pabaigti).

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Esate pastebėję ką nors panašaus? Savo mintimis galite pasidalinti žemiau, nuotraukas galite siųsti el.paštu pilieciai@delfi.lt: