Pasak Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinio direktoriaus Audriaus Paužos, tai savotiška kompensacija Jūrų perkėlos terminalui už linijos į kitą Vokietijos miestą - Zasnicą - uždarymą.

Kaip rašo dienraštis „Vakarų ekspresas“, Travemiundė pasirinkta dėl intermodalinių pervežimų galimybės. Linija į Zasnicą (Vokietija) buvo uždaryta pernai rudenį. Ja plaukė specializuoti "DFDS Seaways" laivai "Kaunas" ar "Vilnius", pritaikyti geležinkelio vagonams gabenti.

Jais buvo gabenamas ir automobilinis transportas, tačiau jo srautas nebuvo didelis, pagrindiniai kroviniai buvo geležinkelio vagonai. Tokių paslaugų poreikio pastaruoju metu praktiškai nelikus, jų atsisakius ir paskutiniam stambiam klientui, linija tapo nebeaktuali ir ekonominiu požiūriu nenaudinga.

"Tikimės susigrąžinti sumažėjusias krovos apimtis. Travemiundė yra tarp Zasnico ir Kylio, nuo pastarojo nutolusi apie 60 kilometrų, tad galima sakyti,kad tai yra beveik ta pati linija, tik šiek tiek kitas keltų švartavimosi taškas, o automobilių transportui tai yra beveik tas pats", - sakė A. Pauža.