„Nes­lėp­siu, aš ir bro­lis į il­ges­nes kas­die­nes ke­lio­nes ir­gi lei­džia­mės la­bai ge­rais, pa­to­bu­lin­tais S kla­sės „Mer­ce­des-Benz“ au­to­mo­bi­liais. Bet net jie ne­ga­li pri­lyg­ti elek­tro­mo­bi­liui „Tes­la Mo­del S“. Ne vien tau­pu­mu, bet ir kom­for­tu, įran­gos mo­der­nu­mu“, - su­si­ža­vė­ji­mo ne­slė­pė vie­nas „Dvie­jų bro­lių“ sa­vi­nin­kų V. Jan­kaus­kas.

Svar­biau­sias au­to­mo­bi­lių „Tes­la“ pra­na­šu­mas prieš kitus elektromobilius - su kar­tą įkrau­tais aku­mu­lia­to­riais „Mo­del S Per­for­mans“ ga­li­ma įveik­ti 480 ki­lo­me­trų.

„Su bro­liu ar­ba pa­vie­niui vers­lo rei­ka­lais daž­niau­siai va­ži­nė­ja­me į Vil­nių. At­stu­mas nuo Pa­lan­gos iki sos­ti­nės – 350 ki­lo­me­trų, pa­sie­kus Vil­nių dar ir po mies­tą pri­rei­kia pa­si­su­kio­ti. Ta­čiau vi­suo­met lie­ka ko­kių pen­kias­de­šimt ki­lo­me­trų at­sar­ga. Iš nau­jo ba­te­ri­jai įkrau­ti tin­ka ir pa­pras­tas 220 V elek­tros liz­das, už­ten­ka vie­nos nak­ties, o pa­skui ke­liau­ja­me at­gal į Pa­lan­gą“, - at­krei­pė dė­me­sį LŽ pa­šne­ko­vas.

DELFI primena, kad „Model S“ yra galiniais ratais varomas elektromobilis. Vienintelis jo galios šaltinis – ličio jonų baterija, kuri gali būti dviejų variantų (60 kWh arba 85 kWh). Galingiausia „Performance“ versija turi 310 kW (416 AG), šis modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per kiek daugiau nei 4 sek., maksimalus jo greitis siekia 210 km/val.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (141)