Į „Balzac“ su kolege užsukome pietų metu. Restoranas buvo puspilnis. Netrukus, prieš tai prie baro sėdėjęs pusamžis, tvarkingai apsirengęs vyras, persėdo prie gretimo stalelio. Dar vėliau – persėdo prie už nugaros mums atsilaisvinusio stalelio. Netruko nei dešimties minučių, kol jo ranka atsidūrė šalia kabėjusioje rankinėje. Laimei, geros reakcijos dėka nuostolių šį kartą pavyko išvengti.

Vagį pagavus nusikaltimo vietoje – jis puolė ginčytis, keiksnotis, netgi grasinti. Į konfliktą įsikišo ir iš „Balzac“ vagį išprašė kiti restorano lankytojai. Jie, beje, minėjo, kad prieš pusvalandį tas pats vyriškis bandė apvogti kitą moterį, bet personalas restorano „svečio“ neišprašė, policijos taip pat neiškvietė.

Į tarp mūsų kilusį konfliktą su vagimi „Balzac“ personalas nesikišo ir dabar: toliau lyg niekur nieko nešiojo patiekalus, priiminėjo užsakymus, nurinkinėjo indus. Nors po konflikto restorane baigėme pietauti, praleidome dar 10 -15 minučių, niekas iš personalo prie mūsų nepriėjo, nepasiteiravo, ar viskas gerai, neatsiprašė. Žodžiu, lyg niekur nieko restorano darbas tekėjo sava vaga… Nors prieš tai šiame restorane buvome pastovios klientės.

Po tokio restorano personalo elgesio peršasi dvi išvados:

1. „Balzac“ restoranas bendradarbiauja su vagišiumi (kitu atveju, atrodo, normalus, savo įvaizdžiu besirūpinantis restoranas tokius „svečius“ išprašytų, iškviestų policiją);

2. Restoranas turi tiesiog labai abejingus darbuotojus, kurių niekas niekada nemokė, kaip elgtis panašiose situacijose.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją pakomentavo „Balzac“ restorano savininkas Thomas Teitenas. Pasak jo, niekas nekaltina, pavyzdžiui, troleibusų vairuotojų, jei troleibuse įvykdoma vagystė.

„Dėl įvykio „Balzac“ restorane, mums labai nemalonu, kad tai atsitiko būtent mūsų restorane ir lankytoja patyrė nemalonių emocijų.

Mano, kaip restorano savininko nuomone, tokių atvejų išvengti ar užkirsti jiems kelią beveik neįmanoma, kaip ir patikrinti, ar tarp restorano lankytojų nėra vagių - jų pasitaiko visur.

Turbūt kiekvienam iš mūsų ar žmonėms iš mūsų pažįstamų rato yra nutikę vagysčių parduotuvėse, gatvėje, miesto transporte, restorane ar kavinėje, bet dėl to niekas nekaltina parduotuvės personalo, troleibusų vairuotojų ar miesto savivaldybės ir JUOLAB neteigia, kad jie palaiko vagis.

Mano žiniomis, lankytoja nepaprašė padavėjos pagalbos iškviesti policijos, ką ši neabejotinai būtų padariusi. Padavėja savavališkai iškviesti policiją galėjo tik tuo atveju, jei būtų pasikėsinti į restorano inventorių, nes jos darbas - užtikrinti restorano nuosavybės saugumą, bet ne asmeninius klientų daiktus, juk net rūbinėse rašo, kad už paliktus daiktus personalas neatsako.

Mano žiniomis, restoranai apsaugos darbuotojų, užtikrinančių lankytojų saugumą, nesamdo, o pati viena jauna padavėja fiziškai neturėjo galimybių nei sustabdyti vagies, tol, kol būtų atvykusi policija, nei apginti lankytoją nuo vagies, tad ačiū vaikinams, kurie tai padarė“.