Tiesa, čempionate jis važiuoja pasivadinęs tiesiog „Mick Junior“. Šių metų KF Europos čempionatas susideda iš keturių etapų. Pirmas vyko Italijos „La Conca“ trasoje. Šiame etape lenktyniavo net 67 dalyviai.

R. Baciuška, važiuodamas į pirmą etapą tikėjosi patekti į pagrindinį finalą, o jeigu pasiseks, galėjo kovoti ir dėl vietos greičiausiųjų dešimtuke. Deja, nepasisekė... Nors jau nuo pirmų treniruočių R. Baciuška visą laiką gerino savo važiavimo laikus, iki lyderių jam šiek tiek trūko.

Kvalifikacijoje jis parodė 39 rezultatą ir prieš prasidedant atkrintamiesiems važiavimams buvo tikras, kad pateks į pagrindinį finalą, mat į jį patenka 34 greičiausi sportininkai. Deja, prieš finalus vykusių atkrintamųjų važiavimų metu nutrūko R. Baciuškos karto grandinė ir jis vieno iš keturių važiavimų nebaigė, nors tuo metu važiavo dešimtoje pozicijoje. Po šios nesėkmės mūsiškis buvo kvalifikuotas 44 vietoje ir lietuviui teko tenkintis taip vadinamu „Antrojo šanso“ finalu.

Šiame finale R. Baciuška užėmė 13 vietą ir tarp visų 67 dalyvių liko 44 pozicijoje.

„Gaila, nes jeigu ne tas nelemtas gedimams tikrai galėjau kovoti pagrindiniame finale. Bet nėra ko nusiminti, prieš akis dar trys etapai, dar visko gali nutikti“, – po finišo sakė R. Baciuška.

Tuo tarpu legendinio lenktynininko sūnui sekėsi geriau. Mickas Junioras kvalifikavosi ketvirtoje pozicijoje. Finale jis po keleto ratų buvo išsiveržęs į pirmą vietą, bet, pradėjus streikuoti karto karbiuratoriui, jo tempas šiek tiek sulėtėjo ir vokietis finišavo ketvirtoje pozicijoje.

Antras CIK-FIA Europos kartingo čempionato etapas šios klasės sportininkams vyks paskutinę gegužės savaitę Ispanijoje, Zuera trasoje.

Tuo tarpu, kai R. Baciuška kovėsi Italijoje, jo ir „RKV Racing“ komandos pagrindinis mechanikas Matas Kiznis tobulino savo žinias Kanadoje, „Rotax“ būstinėje.

Ten lietuvis pateko praėjęs atranką praėjusių metų gale, kai „Rotax Max“ finalo lenktynių metu Amerikoje padėjo Simui Juodviršiui laimėti pasaulio taurę.

M. Kiznis Kanadoje ne tik pamatė, kaip gaminami kartingo varikliai, bet apžiūrėjo ir kitas BRP kompanijos gamyklas, mat ši kompanija pasaulyje puikiai žinoma kaip „Ski-Doo“ sniego motociklų ar „Can-Am“ keturračių gamintoja.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)