Penki jų buvo aukščiausios kokybės padangų gamintojų modeliai („Continental ContiSportContact 5 SUV“, „Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Dunlop SP Quattromaxx“, „Pirelli Scorpion Verde“, „Vredestein Ultrac Vorti“) ir vienas – pigių padangų „Atturo AZ800“, pagamintų Taivane, komplektas.

Testų metu padangos buvo bandomos net 20 skirtingų disciplinų tiek bekelėje, tiek ir ant šlapio bei sauso asfalto. Įvertinus gautus rezultatus, „ContiSportContact 5 SUV“ padangos buvo pripažintos geriausiomis ir aplenkė tiek Europoje, tiek ir JAV bei Azijoje pagamintus konkurentų modelius.

Priešingo įvertinimo sulaukė pigios Taivane pagamintos padangos. Nors jos pademonstravo pakankamai neblogą sukibimą važiuojant per žolę ir smėlį, visose kitose disciplinose buvo nepalyginamai blogesnės. O bandymuose ant šlapios kelio dangos jos nesurinko nei pusės tų taškų, kuriuos pelnė priešpaskutinėje vietoje likusios padangos. Ant šlapio asfalto, važiuojant 100 km/val. greičiu, stabdymo kelias siekė net 62 metrus, tuo tarpu geriausias rezultatas („Continental ContiSportContact 5 SUV“) – tik 47,8 metrai. Galų gale, padangų savybės įvardintos „katastrofiškomis“ ir kad jos paliko „tragišką bendrą įspūdį“.

Galutinis „Auto Zeitung Allrad“ padangų testo įvertinimas: „Continental ContiSportContact 5 SUV“ – 352 balai (1), „Dunlop SP Quattromaxx“ – 346 balai (2), „Vredestein Ultrac Vorti“ – 328 balai (3), „Pirelli Scorpion Verde“ – 316 balai (4), „Bridgestone Dueler H/P Sport“ – 278 balai (5), „Atturo AZ800“ – 209 balai (6).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)